تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۹۹۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران؛
نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری برگزار می‌شود
همزمان با اول دی‌ماه و سي‌ودومين سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری، نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری کشور در اهواز برگزار می‌شود.

 به گزارش ايسنا، این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات، تامین کالا و مواد مصرفی و خدمات فنی فعالیت خواهد کرد.

در برپایی این نمایشگاه كه از اول تا چهارم دی ماه برگزار می‌شود، مدیریت‌های تدارکات و امور کالا و روابط عمومی شرکت و انجمن‌سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان با مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران همکاری می‌کنند.

با توجه به تهیه و تدوین نقشه راه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت حفاری با برند ایرانی از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت نفت، با همکاری دانشگاه و پژوهشگاه صنعت نفت و موسسه مطالعات انرژی به عنوان کانون طرح‌های پژوهشی، دانشگاه‌های کشور، جهاددانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری به عنوان قطب‌های همکاری و شرکت‌ها و سازندگان داخلی به عنوان تولیدکنندگان محصول نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه‌های قبل از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

ساخت قطعات و تجهیزات در شرکت ملی حفاری ایران با همکاری معاونت پژوهشی و فناوری وزارت نفت در سه زمینه ساخت کامل دستگاه‌های حفاری و تجهیزات جانبی، تجهیزات خدمات فنی حفاری و تجهیزات خدمات ویژه حفاری صورت می‌گیرد. با اجرای این پروژه‌ها قادر خواهیم بود با راه‌اندازی صنعت ساخت تجهیزات حفاری با هدف رفع نیازهای داخلی، کشور در زمینه صادرات قطعه و تجهیزات این صنعت به خارج نیز گام بردارد.
 
به گزارش ايسنا، شرکت ملی حفاری ایران از شرکت‌های مهم بالادستی شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز مرکز استان نفت‌خیز خوزستان استقرار دارد.
:
:
:
آخرین اخبار