تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۹۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير گروه روانپزشكی بيمارستان گلستان:
بخش اورژانس بيماران روان آغاز به كار كرد
مدير گروه روانپزشكي بيمارستان گلستان، گفت: بخش اورژانس روان بيمارستان گلستان از هفته جاري شروع به كار كرده و در حال حاضر بيماران روان در اين بخش پذيرش و مورد مراقبت و درمان قرار مي‌گيرند.

 سيروس پاك‌سرشت در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: ايجاد اورژانس روانپزشكي در بيمارستان‌ها يكي از اولويت‌هاي وزارت بهداشت است و بايد اين بخش در همه بيمارستان‌ها ساخته شود.

وي افزود: وضعيت بيماران روان مشابه ساير بيماران نيست و انتقال آن‌ها به اورژانس عمومي و بستري شدن آن‌ها در كنار بيماران معمولي و ديگر بيماران روان ايجاد مشكل مي‌كند.

پاك‌سرشت تصريح كرد:‌ افتتاح بخش اورژانس بيماران روان در بيمارستان بسيار مهم است و زمينه‌ي مناسب‌تري را براي درمان بيماران روان فراهم مي‌كند. در بخش اورژانس بيماران روان از نظر آسيب رساني به خود و ديگران كنترل شده و سپس به بخش مورد نظر منتقل مي‌شوند.

عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز، گفت: اورژانس بيماران روان داراي 6 تخت و تجهيزات لازم براي درمان است؛ البته در حال حاضر اين اورژانس توان پذيرش و درمان همه بيماران روان استان را ندارد و در صورت فراهم شدن امكانات لازم براي توسعه اين بخش، ‌بيماران روان تمام خوزستان نيز پذيرش مي‌شوند.
:
:
:
آخرین اخبار