تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۹۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین فرماندهی انتظامی آبادان خبر داد:
دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در آبادان
جانشین فرماندهی انتظامی آبادان از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای سیم برق با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

همت علی ترکارانی امروز اظهار کرد: در پی شکایات متعدد شهروندان و اداره توزیع برق مبنی بر سرقت کابل‌های برق در سطح شهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز، اکیپ ویژه ماموران مبارزه با سرقت کلانتری 18 آبادان، موفق به دستگیری دو سارق سابقه دار در یکی از محله‌های حاشیه شهر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان اضافه کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی به پنج فقره سرقت سیم برق و یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

به گفته ترکارانی، در این رابطه دو مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف مقادیری سیم برق بریده شده از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: چهار متهم یاد شده به همراه پرونده‌شان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

*کشف چهار فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری سارق

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف چهار فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری  یک سارق خبر داد.

ترکارانی در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 11 شهری آبادان موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو  در حین سرقت شدند.

وی افزود: متهم مذکور پس از انتقال به مقر انتظامی و آغاز تحقیقات مقدماتی به چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان از شهروندان آبادان خواست تا با مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی و پارک خودرو در محل‌های مطمئن از سرقت داخل خودرو پیشگیری کنند.

*دستگیری باند 3 نفره سارقان منزل

ترکارانی با بیا اینکه یک باند 3 نفره از سارقان منزل در آبادان دستگیر شدند تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت، ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی یک باند سه نفره سرقت منازل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان گفت: اعضای این باند که دارای سوابق متعدد در سرقت و اعتیاد هستند، در اجرای یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی ارجاع داده شدند.

وی در پایان افزود: متهمان یاد شده در تحقیقات مقدماتی به دو فقره سرقت از منزل اعتراف کردند و تحقیقات در مورد سایر جرایم ارتکابی آنان ادامه دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار