تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۹۹۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه حیات دفاترمسافرتی با تورگردانی ممکن است
هم اکنون برای ادامه حیات دفاتر مسافرتی فعالیت این مراکز به سمت فروش بسته های مسافرتی است و اقدام به تورگردانی می کنند
رییس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان گفت: فعالیت دفاتر مسافرتی در خوزستان به سمت تور گردانی و فروش بسته های سفر می رود.

امیر خوانساری چهارشنبه اظهار کرد: طبق گزارش سازمان جهانی هواپیمایی تا سال 2017 دفتر و مکانی به عنوان آژانس مسافرتی فعالیت نمی کند و فروش بلیت های هواپیما در بستر اینترنت انجام می شود.

وی گفت: هم اکنون برای ادامه حیات دفاتر مسافرتی فعالیت این مراکز به سمت فروش بسته های مسافرتی است و اقدام به تورگردانی می کنند.

خوانساری بیان کرد: آموزش هایی که به دفاتر هواپیمایی در خوزستان داده می شود بیشتر در جهت فروش تورهای مسافرتی است که بسته های سفر را در بخش داخل و خارج به فروش برسانند.

رییس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان در پاسخ به سوالی که در مورد تعطیلی دفاتر هواپیمایی که بلیت چارتر به فروش می رسانند اظهار کرد: تنها دفاتر هواپیمایی نیستند که بلیت می فروشند؛ هم اکنون برخی مردم توسط اینترنت و حتی به راحتی از طریق گوشی همراه خود اقدام به فروش بلیت می کنند و بستن دفاتر هواپیمایی که اقدام به فروش بلیت چارتر می کنند جلوی این تخلف را نمی گیرد.

وی گفت: تعطیلی دفاتر هواپیمایی راه حل جلوگیری از فروش بلیت هواپیمای چارتر نیست.
استاندار خوزستان چندی پیش اعلام کرد: فروش بلیت هواپیمای چارتر از روز پنج شهریور ممنوع و غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار