تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۹۹۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون راه و شهرسازی خوزستان:
بودجه جاری راه و شهرسازی خوزستان نیازمند بازنگری است
معاون توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:بودجه جاری این اداره کل نیازمند بازنگری بوده و باید متناسب با هزینه ها باشد.

عباس پورسلان اظهار کرد:بودجه جاری به دلیل عملکرد گذشته به صورت واقعی دیده نشده و محدودیت هایی را به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: با توجه به جذب نیروهای جدید باید 25میلیارد ریال به سقف بودجه راه و شهرسازی خوزستان اضافه شود.

پورسلان گفت: کماکان مشکل تامین اعتبار برای مزایای افراد تازه استخدامی وجود دارد و در سقف پرداختی ها برای تامین حقوق نیروهای جدید اعتبار معین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ساختار سازمانی نباید مشکل نیروی انسانی در راه و شهرسازی وجود داشته باشد اما به خاطر انواع مختلف استخدامی شامل 202نیروی رسمی، 414نیروی پیمانی با احتساب نیروهای جدید مابقی نیروها ماهیت قراردادی و کارمزدی دارند که برای اینها مشکل تامین اعتبار وجود دارد.

پورسلان افزود: این مساله نشان می دهد که ساختار باید به سمتی برود که از حیث تثبیت نیروهای انسانی تا حدودی توجه شود.

وی میزان تخصیص اعتبارات جاری امسال راه و شهرسازی خوزستان را 30درصد اعلام کرد و گفت: این رقم با آنچه که باید می بود 20درصد فاصله دارد.

پورسلان مجموع اعتبار تخصیصی را 200میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از رقم تخصیصی 75درصد سهم حقوق و مزایای کارمندان است.

وی از جذب 165 نیروی جدید در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان که در آزمون 26 خرداد سال 91 شرکت کرده و مراحل گزینش را گذرانده بودند طی سال جاری خبر داد و گفت: تا پیش از جذب نفرات استخدامی جدید نیروهای شاغل در راه و شهرسازی خوزستان اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و کارمزدی یک هزار و 49 نفر بود که این تعداد به یک هزار و 204نفر در زمان حاضر رسیده است.

وی گفت: این اداره کل پس از استانداری خوزستان از نظر تعداد جذب، بیشترین تعداد را در بین دستگاه های اجرایی دارد.

پورسلان افزود: آزمون استخدامی در دو مرحله برگزار شد که یکی دیگر از آزمون ها در 25 اسفند سال 91 برگزار شد؛ در مرحله نخست که 183 نفر به عنوان نفرات نهایی برای گذراندن مراحل نهایی انتخاب شده بودند مراحل گزینش، تامین اعتبار و استخدام 165 نفر انجام و اینها پس از گذراندن دوره کارآموزی مشغول به کار شده اند.

وی افزود: در مرحله دوم 33ظرفیت استخدامی اعلام شد که این مرحله در مراحل گزینش و تامین اعتبار است؛ نتایج آزمون به استانداری خوزستان اعلام شده و منتظر اقدام های استانداری هستیم.

پورسلان ادامه داد: در قالب استخدامی ها 25درصد سهمیه ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان لحاظ شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار