تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۹۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته در ابهام
مدیرکل تعاون رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت:مشکل بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته هنوز حل نشده است.

نامدار عبدالهیان،مدیرکل تعاون رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:مشکل بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته هنوز حل نشده است و در این باره هنوز با وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی به توافق نهایی نرسیده ایم.
وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی را با مسئولان آتیه سازان حافظ برای ارائه بیمه طلایی به فرهنگیان بازنشسته برگزار کردیم بیان داشت:هنوز در مورد افراد مشمول به توافق نرسیده ایم و این موضوع به وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی کشیده شده است.
عبدالهیان خاطرنشان کرد:با مسئولان این وزراتخانه در حال مذاکره هستیم و کمیته ای کارشناسی بین وزارت آموزشی و پرورش و بیمه آتیه سازان حافظ برای حل این مشکل تشکیل شده است.

124 هزار فرهنگی مسکن ندارند

مدیرکل تعاون رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: 124 هزار فرهنگی مسکن ندارند و 36 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است که تا پایان سال 6هزار واحد آن تحویل داده می شود.وی با اشاره به این که سال گذشته از فرهنگیان فاقد مسکن خواسته شد تا با مراجعه تعاونی های مسکن استان خود برای ثبت نام در طرح مسکن مهر اقدام کنند بیان داشت:درسال 89 سه هزار واحد مسکونی به فرهنگیان تحویل داده شده و در سال جاری 6 هزار واحد دیگر نیز آماده بهره برداری می شود.

مدیر کل تعاون رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:درکشور 702 تعاونی مسکن فرهنگیان وجود دارد که تنها در این میان 448 مورد از آنها فعال هستند.
:
:
:
آخرین اخبار