تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۹۹۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیات مدیره مجمع خدماتی شهرک‌های صنعتی اهواز خبرداد:
انعقاد 2 تفاهم‌نامه همکاری با هدف حمایت و تامین نیاز صنایع
عضو هیات مدیره مجمع خدماتی شهرک‌های صنعتی اهواز از انعقاد 2 تفاهم نامه همکاری جهت تقویت تولید داخل، تامین نیازهای صنایع از طریق تولیدات استان و حمایت این صنایع خبر داد.

امیر زمانی زاده اظهار کرد: تفاهم نامه نخست بین مجمع خدمات شهرک‌های صنعتی اهواز و شرکت فولاد اکسین خوزستان منعقد شد که در راستای این تفاهم‌نامه تمام ورق‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی که پیش از این از تهران تامین می‌شد، از طریق فولاد اکسین تامین و به واحدهای صنعتی استان داده می‌شود.

وی افزود: قبلا ورق‌های تولیدی شرکت فولاد اکسین را از تهران خریداری می‌کردیم که برای واحدهای صنعتی استان هزینه‌های زیادی را در بر داشت اما با انعقاد این تفاهم نامه تولیدات این شرکت به صورت مستقیم به واحدهای مستقر در شهرک‌ها تحویل داده می‌شود.

عضو هیئت مدیره مجمع خدماتی شهرک‌های صنعتی اهواز بیان کرد: همچنین ساخت قطعات مورد نیاز شرکت فولاد اکسین نیز توسط صنعتگران داخل استان در این تفاهم نامه دیده شده است.

زمانی زاده تصریح کرد: تفاهم نامه دیگری که از نخستین تفاهم نامه‌های همکاری صنعتی به شمار می‌رود، تفاهم نامه حمایت از صنعتگران داخل استان است که بر اساس سیاست‌های دولت و تاکید استاندار بر اقتصاد مقاومتی، کاهش وابستگی، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید داخلی استان منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه بین فرمانداری اهواز، مدیر عامل شرکت‌ خدماتی شهرک‌های صنعتی 1،2،3، 4 و 5، خانه صنعت و معدن، انجمن سازندگان تجهیزات نفتی استان به امضا رسیده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار