تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۹۹۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: هماهنگی بازیکنان‌مان زمان‌بر است
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید از سال گذشته فقط سه چهار بازیکن در تیم‌مان باقی مانده است که هماهنگی آن‌ها نیز زمان‌بر است.

حبیب خدریان در خصوص شکست نفت مسجدسلیمان برابر پیکان با حساب یک بر صفر در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: تیم ما خوب بازی می‌کند ولی خوب نتیجه نمی‌گیرد. دیروز ما بهترین بازی‌مان را به نمایش گذاشتیم ولی روی یک اتفاق گل دریافت کردیم. حملات ما به گل تبدیل نشد که اوجش هم ضربه پنالتی‌ای بود که در دقیقه 80 از دست دادیم. با آن شرایط خوبی که داشتیم، می‌توانستیم پیروز بازی باشیم یا حداقل به تساوی برسیم اما شانس با ما یار نبود.

وی تاکید کرد: حریف یک موقعیت باد آورده داشت و تیم ما حداقل سه چهار تک به تک را هدر داد ولی به هر حال تیم حریف با تجربه‌تر بود و حرفه‌ای‌گری کرد. توپ‌هایی که ما می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم اصلا با تیم حریف قابل مقایسه نبود. بازیکنان ما کمی احساسی بازی کردند و احساسات بر مسایل تاکتیکی غالب شد.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که دلیل عدم کسب نتایج مطلوب تیم‌تان چیست؟ عنوان کرد: تیم را دیر تحویل گرفتیم و تغییرات بسیار زیادی هم داشتیم. از تیم سال گذشته تنها سه چهار بازیکن برای تیم‌مان باقی مانده است و به هر حال هماهنگی تیم زمان‌بر است. برای کسب نتیجه کمی به شانس هم نیاز داریم ولی برای کسب نتیجه بهتر نیز باید روز به روز بهتر شویم.

وی در خصوص عدم گلزنی مهاجم‌مان این تیم، گفت: ما با فقر مهاجم مواجه هستیم و با آن هزینه‌ای که نفت برای جذب بازیکن پرداخت می‌کند، نمی‌توان مهاجم سطح بالایی را جذب کرد که کارایی لازم را داشته باشد. بازیکنان تیم ما تلفیقی از جوان‌ها هستند که نیاز است بیشتر روی آن‌ها کار کنیم.

خدریان در خصوص دیدار هفته آینده نفت مسجدسلیمان مقابل پاس همدان، بیان کرد: تیم ما احتیاج دارد که شخصیت و جایگاه مناسبی را پیدا کند. به دنبال این هستیم که یک برد به دست بیاوریم تا تیم‌مان شخصیت پیدا کند و سیستم کارمان بهتر شود. هیچ کسی از این نتیجه راضی نیست و ما به دنبال کسب نتیجه مطلوب هستیم. سخت است اما نشدنی هم نیست و امیدواریم که به نتیجه‌ خوبی دست پیدا کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار