تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۹۹۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار کارون:
بخش خصوصی در کارون پالایشگاه می‌سازد
شهرستان کارون منطقه بسیار بکری برای سرمایه‌گذاری بوده و برای همین هم شرایط را برای سرمایه‌گذاران در تمامی بخش‌ها فراهم خواهیم کرد
فرماندار كارون گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی قصد ساخت پالایشگاه در این شهرستان را دارد.

غلام علیدادی اظهار كرد: موضوع ساخت پالایشگاه در شهرستان کارون، فعلا حالت مقدماتی داشته و سرمایه‌گذار از منطقه بازدید کرده است. با توجه به اینکه منطقه ما این شرایط و بستر را از نظر نفتی برای ساخت پالایشگاه دارد، سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز پیشنهاد ساخت پالایشگاه را ارائه كرده است.

وی افزود: در حال حاضر تنها سرمایه‌گذار از منطقه بازدید کرده و در حال ارزیابی‌های اولیه است.

فرماندار كارون تصریح كرد: بعد از انجام مطالعه در فاز اول، برای عملیاتی کردن پروژه و نهایی شدن آن وارد فاز دوم اجرایی خواهیم شد. در حال حاضر چون ساخت پالایشگاه در مراحل مقدماتی بوده نمی‌توان در خصوص آن اظهارنظر کرد.

وی عنوان كرد: شهرستان کارون منطقه بسیار بکری برای سرمایه‌گذاری بوده و برای همین هم شرایط را برای سرمایه‌گذاران در تمامی بخش‌ها فراهم خواهیم کرد.

فرماندار كارون یادآور شد: در حال حاضر سرمایه‌گذار بخش خصوصی هنوز برای قطعی شدن ساخت پالایشگاه اعلام نظری نداشته است. به‌عنوان فرماندار اعلام آمادگی همکاری با سرمایه‌گذاران را داریم؛ هرچند  سرمایه‌گذار بخش خصوصی خودش پیشنهاد ساخت پالایشگاه را ارائه داده ولی در هر زمینه دیگری نیز شرایط برای کار و سرمایه‌گذاری در کارون فراهم است.

علیدادی تأكید كرد: عبور خطوط لوله نفت در منطقه کارون یکی از شاخص‌هایی بوده که به‌عنوان زمینه‌ای برای ساخت پالایشگاه در این شهر موجود است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار