تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۹۹۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
21 شهریور؛ آغاز به کار نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در اهواز
نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از 21 تا 27 شهریورماه در اهواز برپا خواهد شد
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از 21 تا 27 شهریورماه در اهواز برپا خواهد شد.

ابوالقاسم کوره چینی اظهارکرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز در سه سالن خرمشهر، خلیج فارس و امام رضا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نوشت افزار، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی از عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است، افزود: یک تیم قیمت‌گذاری قبل از افتتاح نمایشگاه برای قیمت گذاری محصولات عرضه شده در نمایشگاه مستقر خواهد شد و محصولاتی که توسط این تیم قیمت گذاری نشده باشد، امکان عرضه آن‌ها در نمایشگاه وجود ندارد.

کوره چینی تصریح کرد: در روزهای برپایی نمایشگاه 2 اکیپ بازرسی در سالن‌ها مستقر خواهد بود و به قیمت و کیفیت محصولات عرضه شده نظارت خواهند داشت و به شکایات مردمی نیز رسیدگی می‌شود؛ همچنین با توجه به عرضه محصولات غذایی، از بازرسین بهداشت نیز درخواست کرده‌ایم که برای نظارت بر محصولات عرضه شده در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی گفت: تمام افرادی که متقاضی شرکت در نمایشگاه هستند گزینش خواهند شد و به آنهایی که کالایشان دارای کیفت و قیمت مناسب باشد مجوز فعالیت داده خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار