تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۹۹۹۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت پست‌های موقت امداد و نجات تا پایان شهریور
18 پایگاه امداد و نجات ثابت علاوه بر طرح امدادی تابستانه در طول سال نیز به فعالیت خود ادامه خواهند داد ولی 6 پست امدادی موقت تا پایان تابستان در نقاط مختلف استان فعال هستند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پست‌های موقت امداد و نجات هلال احمر در جهت ارائه خدمات لازم به مسافران تا پایان شهریورماه برقرار و فعال هستند.

صادق سلامت اظهار کرد: از آن جا که همزمان با پیک بازگشت سفرهای تابستانی، سفرها به اوج خود می‌رسد و بسیاری از مردم پایان تابستان را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ نیروها و پایگاه‌های امدادی همچنان در حال آماده‌باش و ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: 18 پایگاه امداد و نجات ثابت علاوه بر طرح امدادی تابستانه در طول سال نیز به فعالیت خود ادامه خواهند داد ولی 6 پست امدادی موقت تا پایان تابستان در نقاط مختلف استان فعال هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به این که سفرها تا پایان تابستان ادامه دارد، به همه پایگا‌ها ابلاغ شده که اقلام مورد نیاز جهت ارایه خدمات به مسافران و در راه‌ماندگان و انجام ماموریت در صورت وقوع حوادث احتمالی، دپو کنند تا خدمات‌رسانی با سهولت و به طور مناسب انجام شود.

سلامت افزود: پایگاه‌های امدادی هلال احمر تمام ورودی‌های استان از جمله ورودی استان از سمت اندیمشک در منطقه حسینیه، ورودی استان از طرف کهگیلویه و بویراحمد در منطقه خیرآباد شهرستان بهبهان، ورودی خوزستان از استان چهار محال و بختیاری (2 پایگاه) در دهدز و روستای سُراک، ورودی استان از سمت اندیکا در منطقه تاراز و ورودی خوزستان از سمت استان بوشهر در روستای بوطاهری را پوشش امدادی می‌دهند.

وی گفت: به رانندگان توصیه می‌شود با صبر و حوصله در جاده‌ها رانندگی و حق تقدم را رعایت کنند. همچنین رانندگان در حین رانندگی از صحبت کردن با موبایل، خوردن و آشامیدن و صحبت کردن با سرنشینان جدا خودداری کنند تا وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: با توجه به ایجاد خستگی در رانندگان به دلیل حرکت در مسیرهای طولانی، توصیه می‌شود از محل‌های استراحت موقت که در برخی مسیرها و شهرستان‌ها برپا شده، جهت رفع خستگی استفاده و پس از آن به راحتی و با اطمینان به رانندگی ادامه دهند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار