تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۴۹۵۳
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تریبون آزاد / انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرمشهر

«بصيرت خودتان را بالا ببريد، آگاهي خود را بالا ببريد حقيقت رابايد فهميد... نقش نخبگان و خواص اين است كه اين بصيرت را نه فقط در خودشان بلكه در ديگران بوجود بياورند، رسا بگوييد روشن بگوييد مبين بگوييد آنچه راكه ميفهميد سعي هم كنيد آنچه را كه فهميديد درست باشد.»
مقام معظم رهبری

با توجه به اینکه در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی هستیم  و این ضرورت احساس می شود که شهروندان خوزستانی در فضایی آزاد، به دور از جنجال به بحث در ارتباط  با خواسته های خود از نامزدهای انتخابات، دغدغه ها و مشکلات حوزه انتخابیه شان، نظرات خود در مورد کاندیداها،  به بحث و تبادل نظر بپردازند.

اساس این قسمت بر پایه نظرات خوانندگان سایت بنا شده است. لذا مشارکت فعال ، آگاهانه و همراه با رعایت نکات اخلاقی می تواند در فراهم شدن محیطی مناسب برای انتخابی اصلح موثر باشد.

لطفا نکات زیر را در ارسال نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و اخبار مربوط به بحث رعایت نمایید:
-  نظرات خود را به صورت فارسی ارسال نمایید.
- از اتهام زنی و استفاده از الفاظ و کلمات غیر اخلاقی و یا غیر متعارف اجتناب ورزید.
-  شما می توانید به دفعات نظر بدهید.
- شما می توانید به نظرات دیگر کاربران سایت نیز پاسخ بدهید.
- هر یک ساعت یک بار نظرات بازبینی و منتشر خواهد شد.

خوزنیوز آمادگی دارد در ایام مجاز تبلیغات انتخابات، تبلیغات نامزدهای محترم مجلس را در سایت درج کند.

اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرمشهر:

1.محمدرضا تمیمی 2.عبداله سامری 3.محمدصالح سواریان 4.عباس شریبی 5.سید عدنان عدنانی 6. مهین عنافچه 7.علیرضا کعبیان پور 8.علی مجد  9.یونس محمدی 10.عادل محمدی ملاکه 11.ناصر گلک
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۶
فاروق-ح-پ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
5
3
خط زدن مطورزاده پایان وی نمیباشد بلکه آغاز بی لیاقتی افراد کوته فکر ی میباشد که تا نوک دماغ خود را می بینند.به کوری چشم بد خواهان انشاءاله در روز 12 اسفند پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
4
0
اگر به آبادانی شهر زیبا و مظلوم خزمشهر می اندیشید کسی را انتخاب کنید که با مردم این شهر هم درد است
رای ما دکتر ناصر گلک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
3
واقعا بحث اينجاست كه علت رد صلاحيت نماينده فعلي چيست واين موضوع بسيار مهم است هر چند چيزهايي كه در مورد ايشان ميگويند اگر صحت داشته باشد فاجعه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
2
با سلام به مردم شریف خرمشهر خواهشا در انتخاب نماینده خودتان نهایت دقت وتوجه را داشته باشید و فردی را روانه مجلس کنید که قدرت بیان و با ذکاوت وبا هدف خدمت به مردم به صحنه آمده باشد نه با قدرت مالی وضعف بیان وتصمیم گیری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
2
والا همه ما دوست داريم شهر خوب ، قشنگ و با نظم داشته باشيم . اما واقعا تو اين چند سال اين همه نماينده جور وا جور داشتيم از نوع مجلس و شوراي شهر و .... چكاركردند ؟؟؟ اين مسئله كه هرچند ماه يكبار خبر يك سرقت يا اختلاس چند ميلياردي تو اين شهر كوچيك مي پيچه ديكه عادي شده ، ولي هيچوقت كسي مجازات نميشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
3
...دست شوراي نگهبان درد نكنه ......
خرمشهری دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
2
4
الحمدالله که خرمشهر خلاص شد امیدوارم اسیر بند بازی دیگران نشویم افراد گمنام بهتر از با نام چرا که در مثل آورده اند .(( آزموده را آزمودن خطاست))
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
من با نظر شما کاملا مخالفم چون در شرع مقدس اسلام می فرماید که افرادی که با ایمان هستند ودارای اسلام ناب محمدی هستند و همچنین باسابقه پاک وکار بلد می باشند بر افراد گمنامی که شما عرض کردید ارجع ترند
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
1
2
با سلام
برادر و خواهر عزیز خرمشهری
توگفتار شنیده ای وکردار ندیده ای حق با تواست هم اکنون بر خدای قادر متعال توکل کن و برای ادای دین به اسلام و ایران و خرمشهر ومینوشهر عزیز رای پاک وقاطع خود را به انسانی متدین وبا علم وتجربه و سابقه پاک به یونس محمدی به عنوان امانت بسپار
داغدیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
2
1
ازموده را ازمودن خطاست.مردم مظلوم اگاهانه انتخاب کنید کسی را که درد ازموده باشد نه اینکه جیب خود رادر مجلس گشاده کند
داغدیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
1
یا درست رای بدید یا برگه را سفید بندازید خواهشا به خدای بزرگ قسمتان میدهیم
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
2
3
یونس محمدی 4دوره چه گلی به سر ما زد
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
یونس محمدی همان فردی که وقتی جنگزدگان را در شهرهای مختلف کشور راه نمی دادند و همچنین الفاظ رکیکی آنها را خطاب می کردند که جای گفتن آنها اینجا نیست ولی یک نمونه آن که من در آن دوران می شنیدم لقب فراری بود یا اینتکه جگز دگان را اگر راه می دادند یا در قر نطینه قرار می دادند یا در کپر و ویا اینکه مردم برخی شهرها به اردو گاه جنگز دگان حمله می کردند و نمونه های بدتر از این
این یونس محمدی بود که بین 18 تا نماینده خوزستان که غالبا زیر بار مسئولیت حمایت از جنگزدگان نمی رفتند یونس محمدی شخصی بود که به اردوگاهها سر میزد اگر وضعیت معیشتی جنگزدگان بد بود مسئولان شهر را باز خواست می کرد ویا وزرای مختلف را استیضاح می کرد این بخش کوکی ازطکار ایشان بود
واما مهمترین کاری که ایشان انجامدادند نامهای یود که به حضرت امام(ره) نوشتند وخرمشهر را در جای خود ابقا نمود تا امروز مردم خرمشهر دارای هویت باشندو از کارهای دیگر ایشا ن پیگیری برای گرفتن شناسنامه برای مردم خرمشهر بود که اکثر شناسنامه ها از بین رفته بود و کار هایس دیگری که مجال گفتن آنها نیست بنده به نوبه خودم به عنوان یک خرمشهری که وقتی در اردوگاههای شیراز بودم عرض می کنم که این انسانیت نیست که فردی تمام زندگیش را فدای مردم شهرش بکند ویکی مانند شما که البته شک دارم خرمشهری باشی چنین حرفی را بزنی واقعا برای تو متاسفم ودر یک جمله به شما میگویم تا از چیزی اطلاع نداری اظهار نظر نکن
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
3
1
ایییییییییییییییییییییییییی آقا رضا تو چی میدونی؟
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
من منظور شما را از تو چه می دانی متوجه نشدم؟
بنده به شما عرض کردم اول برو تحقیق کن بعد بیا اینجا نظر بگذار
من درآن دوران چند ماه به دلیل بیماری خانه ایشان بودم و از نزدیک شاهد برخی کارهای ایشان بودم ومیدیدم که ایشان برای مردمش چگونه کار میکرد و در زمانی که ما را جایی راه نمیدادند دست مارا میگرفت وپیش مسئولین بلند پایه مملکت میبرد
خانم ایشان با اینکه مریض احوال بود وبچه شیر خواره داشت از صبح تا شب از مردم پذیرایی میکرد و....
حالا من یک سوال از شما دارم
کدام نماینده حاضر است آدرس خانه اش را به مردم بدهد چه رسد که خانمش با آن حال و روز از مردم پذیرایی کند (.......)؟

کدام نماینده حاضر است به خاطر مردمش با مسئولین امر درگیر شود وآنها را باز خواست کند؟

آقا امیر من نمیدانم تو چند سال داری ولی به شما عرض میکنم اگر دیده ای وفراموش کردی به حافظه ات رجوع کن چون باید در قیامت جوابگو باشی
اگر ندیده ای از پدرت سوال کن
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
2
4
یونس محمدی کسی ست که در دوران سختی و مشکلات به فریاد ما جنگزده ها می رسید .
زمانی که ... برای بار اول نامزد نمایندگی شد حامیانش با طرح مسائلی مانند:
یونس محمدی در 4 دوره چه گلی به سر مازد ؟
ویا با بیان آزموده را آزمودن خطاست وی را به قدرت رساندند .
رد صلاحیت ... به معنی پایان آن نیست بلکه حامیان مطورزاده برای اینکه در قدرت باقی بمانند با همان روش که گفتم نه فقط از یک نامزد بلکه از چند نامزد حمایت میکنند .
ولی ما مردم خرمشهر دراین چند سال با تمام ترفندهای آنها آشنا شدیم
و با توکل به خدا و با بصیرت در انتخابات شرکت میکنیم وبا انتخاب یونس محمدی تیر خللاص را بر پیکره نیمه جان حزب ... خواهیم زد.
یک ساکن خرمشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
3
0
بیایید به دلسوزی رای دهیم که تمام هم و غم خود را به کار گرفته تا این شهر را به آبادانی برساند چرا که از جان خود در جنگ تحمیلی مایه گداشته است
خواهشا به ((دکتر ناصر گلک ))رای بدبد و تفاوت را حس کنید
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
2
نمیدونم این مجلس چی داره که اینهمه خرج میکنن که بهش برسن اقای عزیز مگه نمیخای خدمت بکنی این همه خونواده فقیر داریم کسی که دوره قبل 500میلیون تومان خرج میکنه که برسه اگه جمع همه حقوقش به این مبلغ برسه الله علیهم
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
2
نمیدونم این مجلس چی داره که اینهمه خرج میکنن که بهش برسن اقای عزیز مگه نمیخای خدمت بکنی این همه خونواده فقیر داریم کسی که دوره قبل 500میلیون تومان خرج میکنه که برسه اگه جمع همه حقوقش به این مبلغ برسه الله علیهم
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
1
نمیدونم این مجلس چی داره که اینهمه خرج میکنن که بهش برسن اقای عزیز مگه نمیخای خدمت بکنی این همه خونواده فقیر داریم کسی که دوره قبل 500میلیون تومان خرج میکنه که برسه اگه جمع همه حقوقش به این مبلغ برسه الله علیهم
شیرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
2
نظرات همه محترم است لطفاًدر این وضعیت که بد اخلاقی در جامعه شیوع یافته فقط حرمت هم را نکه دارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
3
شوراي نگهبان تشكر ......
شیرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
1
اولاً:نمایندگان خرمشهر -چه این وچه آن -مع الا سف در تمام سالها از کم کارترین نمایندگان مجلس بوده که درهیچ واقعه ای ، تصویب لایحه ای ،انتقادی اجرای پروژه ای نامی از آنان نبوده حداقل دریغ از یک اعتراض به سریال یا فیلمی ثانیاً : بعید میدانم سن برخی از نظردهندگان عزیز به دوران نمایندگی یونس محمدی برسد که اینجوری نسبت به ایشان نظر داده ویا زیر سوال میبرند بلکه این پدیده ای است که اخیراً در جامعه ما متاسفانه اپیدمی شده وهر کس بخود اجازه میدهد به راحتی دیگران را با عنوان دهان پرکن =نقد وانتقاد =مورد اتهام تخریب و...قرار داده(ولو
نشناسد) آیا مگر کسانیکه بعد از محمدی انتخاب شدند کار مثمرثمری انجام دادند که ایشان نکرده است
ثالثاً:بعنوان برادر کوچکتر تان توصیه میکنم که برای مطالب خود حرمت قایل شویم چرا که اگر منظور ،مباحثه باشد لازمه آن مستند بودن است وهر حرفی در بحث ما می بایست بر مبنای سند ومدرکی باشد اعم از کتبی،شنیداری،تصویری،و...
امادر اینجا دوستان مستحضرند که فقط نظرات اشخاص مطرح میگردد وبیان نظرات هر شخصی ،به تعریف اصطلاحی یعنی بیان سلایق وخواسته های او و وحسب آن مثل معروف{ افراد در بیان نظرات خود آزادند}هیچ کس نباید نظرات دیگری را تخطئه کرده یا زیر سوال ببرد به عبارت دیگر میبایست نظر خودش را اعلام کند
اما اگر با نظر دیگری مخالفت کرد قضیه از بیان نظر به مباحثه تبدیل میشود ولازم است که مطالب مستند ومستدل باشد اگر آقای الف گفت فلانی آدم خوبی بوده وآقای ب گفت که نه اینگونه نبوده باید با دلیل ومدرک بگوید والا این دیگر اعلام نظر نیست وتخریب واتهام است {شاید دوستان بر من خرده بگرند که ای بابا این آقا دلش خوش است وکلاس اخلاق گذاشته واین چیزها ...امادرنظر داشته باشم ما که در فضای مجازی کار میکنیم و نظرات خود را تایپ واعلام میکنم مسلماًهمه از تحصیلکردگان وبعضاً فرهیختگان شهر خود میباشیم ،درواقع ما باید رعایت حرمت واخلاق را نگه داریم که اگر بی اخلاقی ودروغ واتهام و..از ما سر بزند تکلیف عوام جامعه که دیگر مشخص است واین همان چیزی است که اینروزها در جامعه ما گسترش یافته وسلامت روابط جامعه را تهدید میکند... اگر برادر بزرگی درخانواده لب به تهمت وناسزا باز کند برادر کوچکتردر جامعه لب به عربده کشی و ضرب وجرح میکند بله دوستان شاید انتخاب کاندیدای دلخواهما ن لذت بخش است اما مهمتر اینست که حرمت نگه داریم وفضای جامعه را به دروغ ،بی آبرویی ورسوایی دیگران آلوده نکنیم که هیچ لذتی مثل یک زندگی آرام در جامعه ای امن ومحترمانه نیست
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
دوست عزیز متوجه شدم سن شما به دوران نمایندگی یونس محمدی قد نمیده چراکه یونس محمدی تنها نماینده آن زمان در کل خوزستان بود که چندین وزیر را استیضاح کرد وهمچنین مشکلات مردم خرمشهر که نه بلکه کل خوزستان را در مجلس آن زمان فریاد میزد چه خوب میشد در مورد یونس محمدی وحتی نامزدهای دیگه تحقیق درستی میکردی بعد چنین نظری می دادی.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
دوست عزیز آقای شیرزادگان
شما که دم از فرهیختگی می زنی متاسفانه انگار شما هم نمی دانی که وقتی یک حرف زده می شود در پسش دنیایی از تحقیق ومطالعه وجود دارد ولی شما دقیقا عکس این را اجرا کردی و با عرض معذرت روی هوا یک نظر هم گذاشتی شما اگر به نظری که برای آقا امیر گذاشتم توجه میکردی متوجه می شدی که آقای یونس محمدی بزرگترین کارها را برای خرمشهر انجام داده و مهمترین آنها که به نظر من باید در تاریخ ثبت شود همان ابقای خرمشهر بود وگرنه نمیدانم شما الان خود را اهل کدام شهر قرار بود معرفی کنی
مثل اینکه باز هم باید یکسر ی دیگر از کارهایی که ایشان انجام دادند باز گو کنم امیدورام اینبار مطالب زیر را به دقت بخوانی و در مورد شان تحقیق کنی

بعد از سقوط خرمشهر در تاریخ 4/8/59 مردم با دست های خالی به سراسرکشور مهاجرت کردند (که عرض کردم بدترین توهین ها را نثار مردم می کردند یا اصلا آنها را راه نمی دادند)در بدترین شرایط وبا کمترین امکانات اسکان نمودند برای مثال عده ای در شاهرود در یک میدان تره بار قدیمی وفرسوده ودر فسا در چادر . در قم در یک مرغداری و در شاهین شهر در یک گاوداری و در جا های دیگر به همین منوال .
این یونس محمدی بود که شهر به شهر واردوگاه به اردوگاه پیگیر مشکلات مردم بودند
مسئولان آن شهرها را به همان جاها میبردند و به آنها تذکر میدادند که آیا خود وخانوده شان می توانند در این شرایط زندگی کنند؟
از دیگر کارهای ایشان احیای کارخانه صابون سازی یاس در خرمشهر بود که در آن زمان مسئولان می خواستند به شیراز ببرند . احیای شهرک صنعتی خرمشهر . پیگیری افزایش بودجه خرمشهر برای تسریع در بازسازی شهر . پیگیری مشکل آب شرب خرمشهر و....

طرح منطقه آزاد شدن خرمشهر را ایشان در مجلس تصویب نمودند که حالا مثلا دارد اجرا می شود و....
متاسفانه برخی از این عزیزانی که نظر گذاشتند با هدف تخریب ایشان است
که البته نمی توان از کسانیکه که در جهت منافع خود قدم بر می دارند غیر از این نظر بگذارند

در آخر خدمت شما عرض می کنم که یونس محمدی حاضر نیست آخرتش را به این دنیا بفروشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
1
لطفابه ستاداقای یونس محمدی خرمشهربدلیل الودگی صوتی وسلب اسایش اخطاردهیدباتشکر
hamzeh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
1
4
با توجه به شناختی که به یونس محمدی دارم خوب میدانم که در 4دوره نمایندگیه خود تنها کسی بود که پیگیر مشکلات مردم خرمشهر که در تمامه ایران پراکنده بودند.بود از تمام جوانان غیور و با معرفت خرمشهر تقاضا دارم هدگونه سوالی در رابطه با 4 درره نمایندگیه ایشان دارند هرشب از ساعت 10 جهت دریافت جواب سواله خود مستقیما به ستاده ایشان مراحعه کنند رای من تو او (همه فقط رای=پاک) یونس محمدی
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
2
من طرفدار هیجگدام نیستم ولی مطمئن باش رای خود را به دکتر عباسی میدهم و شما که دم از سن حرف میزنی حتما یادت هست که عباسی برای این شهر چکار کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
پس شما که اهل آبادانی بهتره که در لینک مربوطه نظر بگذاری
بنده هم به شما تبریک میگم که رای خودت را نمی فروشی وبه دکتر محمدرضا عباسی رای میدهی که بنده هم ایشان را به خوبی می شناسم
شیرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
0
0
برادر عزیزآقارضا برای شما میگویم که سنجیده تر هستی اولا:من خودرا فرهیخته نمیدانم بلکه مخاطب فرهیختگی ام شما ودیگر دوستان بودید که البته اگر اشتباه کردم در همین جا پوزش میطلبم ثانیاً:اگر برابر ادعای شما هر حرفی زده شود پشت آن دنیایی مصالعه وتحقیق بود که امروز دنیا گلستان بود واینهمه دروغ وتهتمت جولان نمیزد ثالثاً:بنده نه تنها سنم اقتضا میکند وشخص محمدی را میشناسم که تاهمین چند روز پیش هم در کنار ایشان در مراسم ختم ابوی آقای....در خیابان وزرا تهران ودر فرودگاه تهران با هم بودیم ثالثاًواقعاًجای خوشحالی است که اینچنین از عقاید ونظرات خود محکم ومستدل دفاع واصرار بر آن دارید .هرچند که فراموش نکنید هر زمانه اقتضایات مربوط به خود را دارد نمیتوان با روش کار در زمان جنگ حتی اکر با کارنامه عالی باشد برای زمان های بعد هم نسخه پیچید /یاحق
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
آقای شیرزادگان دوست عزیز در دو نظر شما تناقضی وجود دارد که خدمتتان عرض می کنم .

در نظر اول فرمودید(اولاً:نمایندگان خرمشهر -چه این وچه آن -مع الا سف در تمام سالها از کم کارترین نمایندگان مجلس بوده که درهیچ واقعه ای ، تصویب لایحه ای ،انتقادی اجرای پروژه ای نامی از آنان نبوده حداقل دریغ از یک اعتراض به سریال یا فیلمی) وهمچنین فرمودید(آیا مگر کسانیکه بعد از محمدی انتخاب شدند کار مثمرثمری انجام دادند که ایشان نکرده است )

در نظر دوم تایید میکنید که یونس محمدی در دوران جنگ مسئولیت و وظیفه خود را به خوبی انجام داده
درنظر دوم فرمودید( هر زمانه اقتضایات مربوط به خود را دارد نمیتوان با روش کار در زمان جنگ حتی اکر با کارنامه عالی باشد برای زمان های بعد هم نسخه پیچید)

مگر حضرت امام خامنه ای در دوران جنگ رییس جمهور نبودند ولی الان در جایگاه رهبری انقلاب به بهترین نحوممکن از پس رهبری نظام وانقلاب بر آمدند
همچنین لازم به ذکر است مشکلات در زمان جنگ بسیار بزرگتروعمیق تر از زمان صلح می باشد که حل این مشکلات نیازمند مدیریت درست و قوی میباشد که هر کسی نمی تواند از عهده آن برآید.
حال بنده چند سوال از شما دارم که امیدوارم پاسخگوی آنهاباشید:
1.همانطور که به خوبی متوجه شده اید بنده طرفدار جناب آقای یونس محمدی هستم ولی متوجه نشدم شما از کدام نامزد حمایت می کنید؟
2.شما که می فرمایید سنتان به نمایندگی دوران ایشان اقتضا می کند پس کارهایی که ایشان انجام داده اند باید به یادتان باشد پس چرا در نظر اول خود می فرمایید(
مگر کسانیکه بعد از محمدی انتخاب شدند کار مثمرثمری انجام دادند که ایشان نکرده است ) آیا هدف شما چیزی جز تخریب آقای یونس محمدی است؟
3.در نظر اول فرمودید که هر حرف ما باید بر مبنای سند ومدرک باشد که بنده هر حرفی را عرض کردم بر مبنای سند ومدرک بود ولی متاسفانه بنده هیچ یک از حر فهای شما را مستدل ندیدم وبا ز هم از شما می خواهم هدف خود را از این مطالب به خوبی روشن کنید ؟
4.آیا شماکه به اصطلاح جنگزده وخرمشهری هستید در آن دوران خدمات ایشان را ندیده بودید ؟
5.این حرفی که عرض کردم پشت هر حرف باید دنیایی از مطالعه وتحقیق باشد مبنایی است که از آقای یونس محمدی یاد گرفتم واالحمدلله در زندگی بنده تاثیرات مثبت فراوانی گذاشته آیا ملاک شما برای سخن گفتن چیز دیگری است؟
در آخر آقای شیرزادگان به شما عرض می کنم که متاسفانه مادیات چشم شما را کور کرده که می دانید یونس محمدی چه خدماتی را برای این شهر و مردمش انجام داده و لی می آیید وچیز دیگری میگویید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
1
5
خرمشهريه تبليغش اينه:به فرزند آبادان رأي دهيد(!!!!؟؟؟؟)
ببخشيد اين رو اينجا گفتم
به نظربنده توي شهري مثل خرمشهر واقعاًبه يه نماينده مقتدرو قوي نيازمنده،كسي كه چم وخم بهارستان رو بلد باشه نه اينكه بره نمره انضباط بگيره بياد
شوراي نگهبان هم لطف بزرگي درحق ماخرمشهريا كرد انصافاً
حسین ص
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
0
6
به نظر من اینکه راجع به اقای یونس محمدی بحث و تبادل نظر می شود نشان از کارایی و توانایی ایشان دارد. همچنین تجربه بالاتر از علم است......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
2
1
فقط حاج صالح سواريان مرد اخلاق وعمل
نیلوفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
1
0
من یه رای اولی هستم و وقتی میرم میبینم صبح ستادای تبلیغاتی به یه شکل ان و شب فقط کارشون شده فسق و فجور و پخش موسیقی و رقص ترجیح میدم رای خالی بندازم
دوستان من یه دانشجوی خرمشهری هستم خیلی به عالم و عادل بودن نماینده اعتقاد دارم ولی چیزی که دارم به چشم میبینم اینه که توی چند دوره خرمشهر نماینده های متفاوتی رو تجربه کرده
شاید طبق تعاریف دوستان آقای محمدی خیلی مردم دار باشه ولی فقط این بعد مهم نیست
ابعاد دیگه ای هست که توی این شهر متاسفانه کوچکترین توجهی بهش نشده
وضعیت زیر ساخت اقتصادی
وضعیت بهداشتی
سطح فرهنگ
اینجور که نگاه به شهر میکنم پیش خودم میگم اینجا فقط یه نماینده میخواد که مردم نکشنش
انگار بعضی از افراد هیچ تمایلی به رشد ندارن
من واقعا متاسفام که باید رای سفید بندازم
در پناه حق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
1
نظر اولي كه دادم رو تو نظرات نديدم .
خواهر و برادر عزيز رنج كشيده خرمشهري
در انتخاب دقت كن چون با انتخاب اشتباه هر كسي در حق ديگران ظلم شده و الان ميدانيد خيلي ها كه از گردونه بيرون رفتند و مال و منال خوبي به جيب زدند پشت پرده كساني را حمايت مي كنند كه هيچ فرقي با آنها ندارند. و اينها همان كساني هستندكه روزهاي سخت خرمشهر را كه در اين چند سال اخير بخصوص گريبانگير مردم بوده نه به چشم ديده اند و نه چشيده اند حالا براي رسيدن به منافع خود و رفاه حال بيشتر خانواده هايشان و كوتاهي در حق مردم آمده اند عرقشان خشك نشده پول بي زبان اين شهر را درو كنند و مانند گذشتگان فرزندانشان را براي تفريح به تركيه بفرستند و ماشين هاي مدل بالا برايشان بخرند و آنها هم از رفاه زياد تن به معضلات اخلاقي داده و خود را گم مي كنند . پس به فكر ديگران همشهريان خود باشيد و سعي كنيد با انتخاب خوب ديگران را هم تشويق كنيد و سفارش كنيد راي تان را كه همان ناموس شماست با پول بي ارزشي كه مي دهند و يا لباسهاي ورزشي نفروشيد چهارسال تمام از گوشت و خونمان براي آيندگانشان جمع مي كنند و فقط يكسال از آن درآمد را صرف انتخابات مي نمايند. پس برادر و خواهر مومن بگوش باش و بيدار . كه تولياقت داري نماينده خوب داشته باشي .
رضا غ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
2
سلام بر همشهریان عزیزم
چه بگویم، مشکلات شهرم اینقدر زیاده که یک نماینده نمی تواند آن را حل کند. نمایده فقط شعار میده. البته ناگفته نماند ما مردم خرمشهر بیش از حد صبوریم ، البته باید بگم بی... هستیم نه صبور . بیش از 20 سال از اتمام جنگ میگذرد ، این وضعیت شهر است که میبینید . یک خیابان صاف و تمیز نداریم ، یک تفریحگاه مناسب نداریم، یک بیمارستان مجهز نداریم، نمیدانم چه بگویم ، یاد ضرب المثل معروف می افتم که مگه "خلایق هرچه لایق " پس نباید ناراحت بشیم چو ما.... هستیم .
رضا غ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
خوز نیوز چرا کامنت قبلی من رو سانسور کردی ؟ من گفتم "بی عرضه" هستیم شما آمدین نقطه چین گذاشتی به جای کلمه "عرضه" . فکر این نمکنید کسی برداشت بد کند ؟ ما بی عرضه هستیم شما چرا سانسور میکنی.
هادى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
با سلام به همشهريان عزيز. من واقعا دلم براى شهرم و مردمش ميسوزه و اتيش ميكيره كه صبوريشون به بي عرضه كي تعبير ميشه اقا رضا مردم ما بي عرضه نيستن بلكه اونهايي كه مسوليت شهر رو به عهده كرفتن....
رضا غ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
1
آقا هادی ، اشتباه نکن. در دیگر شهرها اگر شهردار یا دیگر مسولین شهر کم کاری کنن مردم ساکت نمینشینند . مردم آبروی اون مسول رو میبرن، ولی ما خرمشهریا هر روز ساکت تر از دیروز هستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
4
علت عقب ماندگی خرمشهر همون فروش رای هستش که 16 سال پیش کلید خورده . بیاید این دوره رای مونو نفروشیم تا الگو باشیم برای شهرای دیگه .
هادى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
رضا جان ساكتي دليل بي عرضكي نيست خيلي دلايل ميتونه داشته باشه. جرا به بي عرضكي برداشت ميكني. مثال بيار شهرهاى ديكه مردم به مسئولان خاطي اعتراض كردن كه خرمشهر دومي باشه.
هادى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
رضا جان من اكه بكم مردم بي عرضه نيستن بلكه مسولين لياقت اين مردم شريف رو ندارن و بي عرضه هستن اشتباه ميكنم ولي شما كه اين مردم رو بي عرضه ميندوني درست ميكي. لطفا تو افكارت تجديد نظر كن
هادى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
خرمشهر نازنين جقدر غريب و مظلومي. بهشت ايران بودى ولي الان اينهمه محرومي. واقعا لياقت شهرمون اين كانديدها هستن؟اينها قراره ابادش كنن؟
مسعود
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
سلام ......................................
حاج صالح اوله..............................
معصومه عیسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
0
0
ازاهواز هستم
:
:
:
آخرین اخبار