تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده دزفول در مجلس:
نبود ستاد بازآفرینی عامل محرومیت برخی مناطق دزفول
اگر ستاد بازآفرینی دزفول فعال شود می‌توان از طریق استان و کشور پیگیری‌های خوبی را در راستای رفع مشکلات این شهرستان انجام داد
نبود ستاد بازآفرینی عامل محرومیت برخی مناطق دزفولنماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود ستاد بازآفرینی عامل اصلی محرومیت برخی مناطق دزفول از جمله پیام نور و مدرس بوده است.

عباس پاپی‌زاده ظهر امروز دوشنبه در ستاد بازآفرینی شهرستان دزفول با اشاره به وجود مناطق محروم و حاشیه نشین فراوان در دزفول اظهار کرد: دولت برای این مناطق همیشه بودجه‌ای را در نظر می‌گیرد اما اگر طرح راهبردی بافت قدیم در شهرستان انجام شود قطعا مشکلات زیادی برطرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور توسط فرمانداری و شهرداری دزفول جمع بندی شده است، گفت: امیدوار هستیم با همت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، این طرح تصویب و تامین اعتبار شود تا بتوان قسمتی از بودجه آن از طریق اعتبارات ملی ملی، قسمتی را از طریق استان و قسمت دیگری از آن توسط شهرستان تامین شود.

نماینده دزفول در مجلس به انجام مطالعات در بافت قدیم دزفول توسط یک شرکت مهندسی و مشاوره‌ای متخصص اشاره کرد و گفت: قطعا پس از جمع بندی، جلساتی را در وزارت راه کشور برای تصمیم گیری در خصوص این طرح برگزار خواهیم کرد.

پاپی‌زاده همچنین به تلاش برای تصویب طرح «محرم تا محرم» در بافت قدیم دزفول اشاره کرد و افزود: براساس این طرح، مسیر هیئت‌های عزاداری شهرستان در ایام محرم که از بافت قدیم عبور می‌کنند، بهسازی و بازسازی می‌شوند تا بتوان از یک مسیر سنتی در این مکان بهره‌مند شد.

وی، نبود ستادهای بازآفرینی در دزفول را عامل بروز مشکلات فراوان در مناطق حاشیه‌ای این شهرستان از جمله پیام نور و مدرس برشمرد و تصریح کرد: اکنون با استفاده از این ستاد می‌توان علاوه بر جلوگیری از ساخت سکونت گاه‌های غیرمجاز و رفع مشکلات سکونت گاه‌های مجاز از جمله کوی مدرس و پیام نور، از بودجه ملی نیز در برخی موارد بهره‌مند شد.

نماینده دزفول در مجلس ادامه داد: اگر ستاد بازآفرینی دزفول فعال شود می‌توان از طریق استان و کشور پیگیری‌های خوبی را در راستای رفع مشکلات این شهرستان انجام داد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار