تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد:
توسعه فضای سبز شهری اولویت اقدامات شهرداری شادگان
شهردار شادگان از بهسازی و آسفالت کوچه‌های مناطق حاشیه‌ای، توسعه فضای سبز و تجهیز مبلمان شهری به‌عنوان اولویت اقدامات این شهرداری نام برد
شهردار شادگان از بهسازی و آسفالت کوچه‌های مناطق حاشیه‌ای، توسعه فضای سبز و تجهیز مبلمان شهری به‌عنوان اولویت اقدامات این شهرداری نام برد.

حسن مزبانی‌پور امروز اظهار کرد: در بسیاری از پروژه‌های اجرا شده از سال گذشته تا به امروز با تلاش عوامل و کارکنان شهرداری پیشرفت خوبی داریم و با این روند شاهد اتمام پروژه‌ها در زمان تعیین شده و حتی جلوتر خواهیم بود.

وی افزود: شهرداری با پشتیبانی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر شادگان و مجموعه ستادی استانداری خوزستان در راستای اتمام پروژه‌های شهری تمام توان خود را به کار بسته تا بتوانیم مسیر خدمات‌رسانی بهتر به مردم را فراهم سازیم.

شهردار شادگان با تاکید بر اینکه مردم این شهر لایق خدمات مطلوب، فضای سبز، مبلمان و بوستان‌های شهری و همچنین معابر مناسبی هستند، افزود: تحقق این امر با مشارکت و همکاری مردم و تلاش مضاعف اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری میسر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهر همانند خانه شهروندان است اضافه کرد: شهروندان باید با حفظ نظافت و بهداشت اطراف خانه و محل کسب خود و حساسیت در نگهداری امکانات و تجهیزات موجود در پارک‌ها، میادین، معابر شهری و حراست از فضای سبز و رعایت قانون در ساخت و ساز و شهرداری را در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها و طرح‌ها یاری و پشتیبانی کنند.

مزبانی‌پور، مردم شادگان را در خور بهترین خدمت دانست و گفت: تمام عوامل شهرداری با پشتیبانی اعضای شورای شهر برای اتمام پروژه‌های شهری تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا مردم از نعمت طرح‌ها بهره مند شوند.

شهردار شادگان در پایان بیان کرد: امسال رویکرد شهرداری شادگان به سمت عمران و آبادانی و زیباسازی محیط شهری است و در بودجه و برنامه‌ریزی شهرداری سعی شده در زمینه بهسازی و آسفالت کوچه‌های مناطق حاشیه‌ای، توسعه فضای سبز و تجهیز مبلمان شهری اقداماتی در خور شهروندان قدرشناس انجام شود و مطمئنا همکاری شهروندان روند پیشرفت پروژه‌های شهری را سرعت می‌بخشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار