تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
احداث بازارچه‌ کالاهای ملوانی شادگان در مرحله مطالعاتی
راه‌اندازی بازارچه‌ها کالای همراه ملوان و فعال‌سازی مراکز فروش ته لنجی می‌تواند در اقتصاد، توسعه بازار و کاهش بیکاری در این شهرستان نقش مهمی ایفا کند
فرماندار شادگان از انجام پروژه احداث بازارچه‌های فروش کالای همراه ملوان این بندر در مرحله مطالعاتی خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی در بازدید از محل‌های جانمایی شده به‌ منظور احداث بازارچه‌های فروش کالای همراه ملوان بندر شادگان از انجام مطالعات احداث این بازارچه‌ها خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی بازارچه‌ها کالای همراه ملوان و فعال‌سازی مراکز فروش ته لنجی می‌تواند در اقتصاد، توسعه بازار و کاهش بیکاری در این شهرستان نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعت گردشگری و تجاری مطلوبی که این شهرستان دارد ابراز امیدواری کرد: فعال شدن بازارچه‌ها در این شهرستان می‌تواند نقش بسزایی در توسعه اشتغالزایی و ارتقای معیشت مردم داشته باشد.

فرماندار شادگان تصریح کرد: نتیجه هئیت بازدید کننده استانداری خوزستان در خصوص راه‌اندازی بازارچه‌ها از مبادی ورودی و خروجی بندر شادگان پس از جمع‌بندی به حضور استاندار خوزستان ارائه خواهد شد.

آلبوغبیش در پایان، از اهتمام دولت تدبیر و امید و توجه ویژه مقتدایی استاندار خوزستان برای راه‌اندازی بازارچه‌های کالای همراه ملوان در سطح این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

در راستای اجرایی کردن تأکیدات استاندار در خصوص راه‌اندازی بازارچه‌های کالای همراه ملوان در مبادی ورودی و خروجی بندر شادگان، فرماندار به همراه رضا قیصی‌پور مدیر کل امور هماهنگی استانداری و سایر مسئولان استانی و شهرستانی از نقاطی چون سه راهی ورودی بندر شادگان، سه راهی دارخوین، سه راهی خوردورق، پارک و تالاب بین‌المللی شادگان بازدید کردند.

پس از این بازدید هئیت اعزامی استانداری خوزستان، جلسه‌ای در محل فرمانداری تشکیل و در این جلسه مقرر شد مشاور طرح احداث بازارچه ظرف مدت یکماه، نتیجه مکان‌یابی و مکان‌سنجی نقطه‌های بازدید شده جهت احداث بازارچه‌ها در سطح شهرستان را ارائه کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار