تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۰۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هویزه:
۱۲ میلیارد تومان اعتبار از شرکت نفت به هویزه اختصاص یافت
با پیگیری‌های فراوان، حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت نفت به‌منظور احداث زیرساخت‌های شهری در این شهرستان اختصاص یافت
فرماندار هویزه گفت: با پیگیری‌های فراوان، حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت نفت به‌منظور احداث زیرساخت‌های شهری در این شهرستان اختصاص یافت.

عبدالرضا سعیدی نیا عنوان کرد: اعتبارات تملک دارایی شهرستان هویزه در سال جاری، حدود هشت میلیارد تومان است. به‌طور حتم با این میزان بودجه نمی‌توان انتظار عمران و آبادی قابل‌توجهی در این شهرستان داشت.

وی افزود: به همین منظور در این چند وقت اخیر رایزنی‌های بسیاری با شرکت نفت انجام گرفت و با همکاری و گاهی اوقات نیز برخورد محکم این شرکت را ملزم به احداث زیرساخت‌های شهری در هویزه کردیم.

سعیدی نیا با اشاره به جذب  ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت نفت برای شهرستان هویزه گفت: شرکت نفت سالیان سال است که از خدمات و امکانات این شهرستان بهره می‌برد اما هیچ‌گاه فعالیتی در زمینه توسعه زیرساختی آن انجام نداده اما از این پس تعاملی سازنده به‌منظور رشد شهرستان با این شرکت برقرار خواهیم کرد.

فرماندار هویزه اظهار کرد: شرکت نفت برنامه احداث سه مدرسه در هویزه را در دستور کار خود قرار داده که خوشبختانه یکی از این سه مورد که مدرسه‌ای دو طبقه با ۹ کلاس است با اعتباری پنج میلیارد تومانی تا قبل از مهرماه در یکی از روستاهای محروم شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سعیدی نیا تصریح کرد: روند ساحت دو مدرسه دیگر نیز در حال انجام است و به‌طور حتم برای سال تحصیلی جدید، این دو مورد نیز ساخته و تحویل آموزش‌وپرورش شهرستان خواهند شد.

فرماندار هویزه گفت: پروژه احداث دبیرستانی مجهز و بزرگ نیز در بخش مرکزی شهرستان توسط شرکت نفت در حال گذراندن مراحل پایانی خود است. این پروژه تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیز بیش از چهار میلیارد تومان اعتبار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این دبیرستان سال دیگر تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شهرستان می‌شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار