تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۷۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
تشکیل کارگروه ویژه تجارت و رونق‌بخشی به بازار شادگان
بازرگانان شادگانی با همراه داشتن معرفی‌نامه اداره صنعت، معدن و تجارت می‌توانند بار خود را خارج از نوبت تخلیه کنند که در این راستا گمرک شادگان موظف شده است تا با بازرگانان شادگانی همکاری کند
فرماندار شادگان از تشکیل کارگروه ویژه تجارت و رونق‌بخشی به بازار این شهرستان در استانداری خوزستان خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی امروز از تشکیل کارگروه مختص تجارت و رونق بخشی به بازار این شهرستان در استانداری خوزستان خبر داد و اظهار کرد: اهم برنامه‌های این کارگروه ساماندهی مکان مبادلات مرزی (ته لنجی)، معافیت گمرکی صد درصد برای تعاونی‌های مرزنشینان و تخفیفات گمرکی مختلف تا 50 درصد در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این کارگروه به منظور تشویق بازرگانان و تجار شهرستان شادگان به امر صادرات و واردات و عرضه کالاهای ته‌لنجی در سطح این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار شادگان همچنین بر لزوم تقویت شرکت‌های تعاونی این شهرستان در راستای توسعه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: باید به تعاونی‌های مرزنشینان این شهرستان توجه ویژه شود.

فرج اللهی خاطرنشان کرد: بازرگانان شادگانی با همراه داشتن معرفی‌نامه اداره صنعت، معدن و تجارت می‌توانند بار خود را خارج از نوبت تخلیه کنند که در این راستا گمرک شادگان موظف شده است تا با بازرگانان شادگانی همکاری کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار