تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با کشف یک فقره انشعاب آب غیر مجاز در شهرستان شادگان:
انتقال آب غیر مجاز به حوضچه پرورش ماهی متوقف شد
این انشعاب غیر مجاز برای پرورش ماهی در حوضچه ای حدود یک هکتار به عمق 2 متر از خط انتقال آب به روستاهای دهستان جفال گرفته شده بود
خوزنیوز: یک فقره انشعاب آب غیر مجاز در روستاهای مسیر جفال شهرستان شادگان کشف شد . این انشعاب برای راه اندازی حوضچه پرورش ماهی از خط انتقال اصلی اخذ شده و روستاهای دهستان جفال را با مشکل کمبود آب مواجه کرده بود.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان در پی کشف یک انشعاب غیر مجاز در مسیر روستای جفال گفت: این انشعاب غیر مجاز برای پرورش ماهی در حوضچه ای حدود یک هکتار به عمق 2 متر از خط انتقال آب به روستاهای دهستان جفال گرفته شده بود.

حسین عبدالخانی ادامه داد: این حوضچه حد فاصل بیمارستان تا روستای امام سه قرار دارد که بصورت غیر مجاز اقدام به احداث آن شده است.

وی با بیان این مطلب که این انشعاب غیر مجاز از لوله اصلی گرفته شده و آب 40 روستای مسیر را دچار افت کرده بود، گفت: 40 روستای مسیر جفال در حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد که 6 هزار و 612 خانوار را شامل می شود.

عبدالخانی اظهار کرد: آب این حوضچه ماهی از طریق لوله ای 3 اینچی و از لوله اصلی خط انتقال تامین می شد و ساکنین 40 روستای مسیر جفال را با مشکل کمبود آب مواجه کرده بود.

وی گفت: با توجه به عدم وجود جاده دسترسی و وجود نخلستان های گسترده در منطقه ، شناسایی این حوضچه با تاخیر انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان همچنین از پیگرد قانونی شخص متخلف نیز خبر داد.
عبدالخانی یادآور شد: آب شرب 2 مسیر روستاهای خنافره با 19هزار نفر جمعیت و روستاهای مسیر جفال با 40 هزار نفر جمعیت از تاسیسات شهدای خنافره تامین می شود.
برچسب ها: شادگان ، روستای جفال
:
:
:
آخرین اخبار