تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمبودفضای‌آموزشی در آستانه سال جدید تحصیلی در دزفول
شهرستان دزفول در آستانه سال جدید تحصیلی با کمبود پنج فضای آموزشی مواجه است
دبیر ستاد پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش دزفول گفت:شهرستان دزفول در آستانه سال جدید تحصیلی با کمبود پنج فضای آموزشی مواجه است.

حسن مرتضوی افزود:در دوره متوسطه دوم یک فضای آموزشی و متوسطه اول نیز دو فضای آموزشی پسرانه کمبود داریم همچنین کمبود دو فضای آموزشی دخترانه در سطح شهر و روستاهای دزفول احساس می شود.

وی افزود:پروژه مهر با هدف برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس اجرا شد تا با مدیریت درست خاطره به یاد ماندنی از آغاز سال تحصیلی در ذهن دانش آموزان به یادگار بماند.

مرتضوی افزود:در این راستا کارگروه ساماندهی ثبت نام دانش آموزان ،توزیع نیروی انسانی،برپایی نمایشگاه عکس ،پوستر و دستاوردهای دانش آموزان و معلمان تشکیل همچنین برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس نیز انجام شد.

وی اظهار کرد:تشکیل کارگروه تایید صلاحیت نیروهای جدیدالاستخدام ،نیروهای جدیدالانتصاب و سرایداران ،کارگروه نظارت و ارزیابی بر ثبت نام ،تعمیر ، تجهیز و آماده سازی مدارس دولتی و غیردولتی در سال تحصیلی جدید از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای پروژه مهر در آموزش و پرورش دزفول می باشد.

دبیر ستاد پروژه مهر مدیریت آموزش وپرورش دزفول تعمیر و تجهیز 15 مدرسه و تامین دو هزار و 311 قطعه میز و نیمکت را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای پروژه مهر در دزفول عنوان کرد.

وی افزود:همزمان با بازگشایی مدارس دزفول و در نخستین روز مهر ماه چند آموزشگاه از جمله آموزشگاه دوره متوسطه اول دخترانه برکت ،آموزشگاه دوره متوسطه دوره اول پسرانه چهارم خرداد ،آموزشگاه دوره متوسطه پسرانه استاد شهریار 2،هنرستان پسرانه حدید در شهر شمس آباد و یک مدرسه دخترانه دوره متوسطه دوم اواخر شهریورماه افتتاح می شوند.

شهردار دزفول نیز گفت:به منظور استقبال از ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی، فرهنگی و اجتماعی با محوریت مدارس توسط شهرداری دزفول آغاز شده است.

محمدرضا کرمی نژاد پاکسازی معابر و خیابانهای اطراف مدارس، شستشوی مدارس، لایروبی جوی های اطراف مدارس، رنگ آمیزی و خط کشی خطوط عابر پیاده و سرعت گیرها، بازدید ، ترمیم و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی مقابل مدارس از جمله فعالیت های شهرداری دزفول در آستانه سال جدید تحصیلی عنوان کرد.

وی افزود:همچنین رسیدگی به فضای سبز و کاشت نهال در مدارس در دستور کار شهرداری قرار گرفته و مدارس نیز می توانند با همکاری شهرداری مناطق نسبت به توسعه فضای سبز و کاشت نهال در مدارس اقدام کنند.

73 هزار دانش آموز زیر پوشش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دزفول می باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار