تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم‌ اندیمشک در مجلس:
مناطق روستایی اندیمشک نیازمند ساخت ۲۰۰ کیلومتر راه است
با پیگیری‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود با اجرای ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در یک برنامه سه ساله نیاز مناطق روستایی اندیمشک به خدمات مرتبط در حوزه راه برطرف می‌شود
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود با اجرای ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در یک برنامه سه ساله نیاز مناطق روستایی اندیمشک به خدمات مرتبط در حوزه راه برطرف می‌شود.

صید عیسی دارایی در حاشیه نشست شورای آموزشی اندیمشک در محل فرمانداری شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: توسعه مناطق روستایی و محروم اولویت خدمات شهری اندیمشک با هدف گسترش‌ خدمات و رفع نیازهای شهروندان، در این مناطق است.

وی گفت: خدمات ارائه شده به مردم اندیمشک در بخش محروم الوار گرمسیری بی‌‌سابقه و در بخش‌های مختلف گازرسانی و تامین آب و راه‌های شهری و روستایی به اجرا رسیده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ایام و روزهای هفته دولت بیش از 200 میلیارد ریال طرح عمرانی در بخش توسعه خدمات روستایی اندیمشک به‌بهره‌برداری رسید که این امر بیانگر توجه ویژه به این بخش است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته اکثر راه‌های روستایی اندیمشک بهسازی و احداث شده‌اند و این روستا‌ها از معابر عبوری مناسبی در تمامی بخش‌های خودبهره‌مند شده‌اند.

دارایی عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود با اجرای 200 کیلومتر راه روستایی در یک برنامه سه ساله نیاز مناطق روستایی اندیمشک به خدمات مرتبط با حوزه راه، به صورت کامل رفع شود.

وی گفت: همچنین پس از پیگیری‌های گسترده و با احداث و حفر چاه 27 روستایی محروم اندیمشک از آب سالم برخوردار شده‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به فاصله سه ساعته بخش‌های محروم و کوهستانی اندیمشک با بخش‌های درمانی شهرستان و با مشارکت بخش خصوصی و منابع مالی دولتی طرح بیمارستان الوار گرمسیری به زودی و پس از طی مراحل قانونی و تکمیل روند ساخت آن به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح احداث و تعریض و زیبا سازی پل علی کمال اندیمشک از دیگر طرح‌های عمرانی اندیمشک با هدف زیبا سازی مسیر وردی شهرستان از سمت دزفول است که تا پایان امسال روند اجرایی آن اغاز می‌شود.

دارایی عنوان کرد: کارخانه سیمان اندیمشک نیز تا پایان امسال و با اشتغال زایی بیش از 400 نفر به صورت مستقیم به بهره بردای می‌رسد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار