تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صندوق توسعه ملی 200میلیارد ریال برای آبرسانی به 27روستای محروم هفتکل اختصاص داد
اختصاص 200 میلیارد ریال از سوی صندوق توسعه ملی در این زمینه نهایی و دستورالعمل اجرایی آن صادر شد
فرماندار هفتکل از آبرسانی به 27 روستای محروم این شهرستان خبر داد و گفت: اختصاص 200 میلیارد ریال از سوی صندوق توسعه ملی در این زمینه نهایی و دستورالعمل اجرایی آن صادر شد.

محسن بیرانوند روز یکشنبه افزود: این اعتبار به منظور ایجاد تاسیسات آبی بخش سید حسن و خط آب روستای رغیوه اختصاص یافت که با با اجرای آن 27 روستا که تاکنون از داشتن آب آشامیدنی لوله کشی محروم بوده اند از خطوط لوله انتقال آب بهره مند می شوند.

وی جمعیت این روستاها را 12 هزار نفر ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح یکی از خواسته های به حق مردم این روستاها برآورده می شود.

فرماندار هفتکل به گازرسانی روستاهای محروم این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: 35 روستای این شهرستان از خدمات گاز محروم بودند که باتوجه به اعتباری که به این بخش اختصاص داده شده عملیات اجرایی گاز رسانی به این مناطق در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: توسعه زیرساخت ها یکی از اولویت های ما برای آبادانی در این مناطق بود که با اقداماتی که در بخش آب و گاز در حال انجام است تا ماه های آینده این روستاهای محروم از خدمات گاز رسانی بهره مند خواهند شد.

بیرانوند نبود دکل مخابراتی را یکی دیگر از مشکلات این مناطق برشمرد و گفت: در این خصوص نیز اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است تا روستاهای بالای پنج خانوار زیر پوشش مخابرات قرار گیرند.
وی تصریح کرد: درسال جاری در حوزه راه با عنایت ویژه استاندار و اداره راه و شهرسازی به این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم تا سال اغلب نیازهای زیر ساختی این شهرستان مرتفع شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار