تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۱۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسكوچيچ:به چيزي جز بردن ذوب آهن فكر نمي كنيم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به برگزاری دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن بدون حضور تماشاگران گفت: بازی در استادیوم خالی جالب نیست
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به برگزاری دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن بدون حضور تماشاگران گفت: بازی در استادیوم خالی جالب نیست.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: با توجه به این که این بازی برای ما حیاتی است، نباید وقت‌مان را تلف کنیم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و از مربی بسیار خوبی نیز بهره می‌برد و ما احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم.

وی ادامه داد: ما فردا جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و برای این دیدار تمام بازیکنان‌مان را به جز یوسف وکیا در اختیار داریم. قبلا هم درخصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه غدیر صحبت کرده بودم و با توجه به شناختی که از مسئولان داریم، آنها هم به فکر هستند و امیدوارم یوسف وکیا نیز هر چه زودتر درمان شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: همان طور که می‌دانید در مصاف فردا با ذوب آهن هواداران تیم ما محروم هستند و جالب هم نیست که ما در یک استادیوم خالی بازی کنیم؛ هر چند هواداران و منتقدانی داریم که همین‌ها برای بهتر کار کردن به ما شوک می‌دهند و تحریک‌مان می‌کنند.

وی درباره وضعیت شریفات و یوسف وکیا نیز عنوان کرد: با شناختی که از شریفات دارم یقینا فردا در بازی حضور پیدا می‌کند. وکیا نیز که مصدوم است.

اسکوچیچ درباره ارزیابی‌اش از تیم ذوب آهن گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده‌ایم و احترام خاصی برای تیم آقا یحیی قائل هستیم. آنالیز کردن تیم‌ها ساده است ولی این که بازیکنان از نقاط ضعف تیم‌ها استفاده کنند، مهم است و ما هم یقینا این کار را کرده‌ایم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار