تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۹۱۹۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ما به جای اینکه به مردم بگوییم به پلیس و ۱۹۷ مراجعه کنید ما خودمان در محلات حضور پیدا می‌کنیم و سعی می‌کنیم درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در محلات دارند را حل و فصل کنیم.
 

 سردار سید محمود میرفیضی در دیدار مردمی خود در مسجد زین العابدین حصیرآباد در خصوص طرح شمیم گفت:طرح شمیم طرح در واقع مشارکت بین پلیس و واحد‌های خدمات رسان است که در اینجا خدماتی در حوزه مشاوره و مددکاری، سنجش سلامت، کارگاه پیشگیری از جرایم و. با همکاری کارکنان انتظامی و سایر نهاد‌ها و سازمان‌هایی، چون بهزیستی، مراکز پزشکی و... انجام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این طرح واقعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است یا خیر گفت : بر اثر اقدامات متعددی که انجام گرفته و آمار و ارقامی که بعد از اجرای این طرح به دست آمده نتایج آن مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص دیدار مردمی ۱۹۷ و علت تشکیل آن در مساجد بیان داشت: ۱۹۷ پل ارتباطی پلیس و مردم است و ما به مردم می‌گوییم بر پلیس نظارت بکنید همیار پلیس باشید و با او همکاری کنید ما به جای اینکه به مردم بگوییم به پلیس و ۱۹۷ مراجعه کنید ما خودمان در محلات حضور پیدا می‌کنیم و سعی می‌کنیم درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در محلات دارند را حل و فصل کنیم.

سردار میرفیضی می گوید: حضور در مساجد در شناخت جغرافیای محله و درخواست‌هایی که مردم در محلات دارند این امکان را به ما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات آنها باشیم

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار