تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سابقه اقدامات غيراخلاقي فوتبالیستهای ايراني
شادي پس از گل بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس در بازي مقابل تيم فوتبال داماش گيلان در حالي اين تيم را به حاشيه فرو برد كه نمونه مشابه آن در تاريخ فوتبال ايران كم نظير بوده است.

محمد نصرتي و شيث رضايي در حالي دست به اقدامي غير اخلاقي زدند كه تيم فوتبال پرسپوليس مي توانست با كسب اين پيروزي خارج از خانه خود را از بحراني كه از ابتداي فصل در آن حضور دارد خارج كند.

به گزارش  افکارنیوز ، اين در حالي است كه بازهم شيث رضايي براي پرسپوليسي ها حاشيه ساز شد تا بار ديگر اين تيم در تعطيلات ۲۰ روزه ليگ اسير حاشيه باشد.

در اين بين نكته قابل توجه نمونه هاي مشابه عمل اين دو بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس بود كه در گذشته نيز انجام شده بود. از همين رو به ۲ نمونه از حركت هاي غيراخلاقي بازيكنان در تاريخ فوتبال كشورمان اشاره كرده ايم.

ماجراي دربي سال ۶۹

اتفاق نامتعارف ورزشگاه سردار جنگل رشت براي خيلي از اهالي قديمي فوتبال يادآور حركات عجيب دو بازيكن پرسپوليس در يكي از داربي‌هاي پرتماشاگر دهه ۶۰ پايتخت بود. در داربي سال ۱۳۶۹ زماني كه فرشاد پيوس روي پاس مرحوم فريبرز مرادي با يك بغل پاي تماشايي دروازه استقلال را باز كرد، تمام بازيكنان پرسپوليس به اتفاق فرشاد پيوس به سمت هواداران خوشحال مي‌دويدند اما يكي از بازيكنان پرسپوليس خود را از جمع جدا كرد و به سمت دروازه‌بان استقلال رفت. در حالي كه وي مشغول بيرون آوردن توپ از دروازه بود، يك بازيكن پرسپوليس شرط خود را مقابل چشم صد هزارنفر نقد كرد. اين حركت در فضاي خاص آن دوران گرچه چندان در رسانه‌ها منعكس نشد اما سروصداي زيادي به پا كرد وحتي در يكي از نطق‌هاي پيش از دستور مجلس از سوي يك نماينده مورد نكوهش قرار گرفت.

شادي پس از گل بازيكن سايپا در حالتي نيمه برهنه

حركت ناشايست نصرتي و شيث حتي از حركت محسن رسولي، مهاجم دهه هفتاد سايپا قبيح‌تر به نظر مي‌رسد. اين بازيكن بعد از باز كردن دروازه پاس در جام حذفي در حالت نيمه برهنه چنان شادي كرد كه پس از پايان بازي به كلانتري منتقل شد. مهاجم سابق سايپا بعد از اين ماجرا با يك محروميت طولاني مدت مواجه شد و رفته رفته در سايه قرار گرفت و به نظر مي‌رسد سرنوشت مواجهي در انتظار مسبب اصلي ماجراي بازي پرسپوليس و داماش است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
0
0
يادش بخير اون موقع مرام بود تعصب بود قايقران بود پيوس بود فنوني زاده بود البته محرمي هم بود اما خداييش مثل حالا نبود همه ارزشها ي فوتبال ما با پول زيادي ازبين رفته
:
:
:
آخرین اخبار