تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اشتغال و خودکفایی کميته امداد استان خوزستان خبر داد:
2100 نفر در خوزستان دوره مهارت آموزی را گذراندند
طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در 5 ماهه ابتدای سال جاری برای 2 هزار و 100 نفر از مددجویان دوره های آموزشی فنی وحرفه ای برگزار گردید
خوزنیوز: معاون اشتغال و خودکفایی کميته امداد استان خوزستان گفت: توانمند سازی مددجویان و ترویج فرهنگ کار و تلاش بین خانواده های امداد و تقویت روحیه خودباوری و خودکفایی از اولویت های این نهاد مردمی است. 

به گزارش خوزنیوز؛ عبیاوی افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در 5 ماهه ابتدای سال جاری برای 2 هزار و 100 نفر از مددجویان دوره های آموزشی فنی وحرفه ای برگزار گردید و برای 276 نفر از کارجویان و فرزندان مددجوی تحت حمایت در قالب طرح کاریابی بصورت کاریابی های دائم و پروژه ای از طریق تعامل با کارفرمایان و بنگاه های اقتصادی جذب شده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: توسعه آموزش‌های بازار محور از طریق مطالعه و شناسایی نیازهای بازار کار از اولویت های دیگر حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان می باشد.

 معاون اشتغال وخودکفایی کميته امداد استان خوزستان بیان کرد: سرفصل‌های آموزشی شامل آموزش‌های مهارت آموزی ، آموزش‌های پایدار سازی و توسعه برای مجریان طرح‌های اشتغال، آموزش‌های کارآفرینی و حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی می باشد.

وی گفت: کلیه هزینه های آموزشی این عزیزان از اعتبارات دولتی و امداد پرداخت گردیده و متقاضیان بصورت رایگان این دوره ها را سپری میکنند.

عبیاوی یاد آور شد: در سال گذشته بیش از 12 هزار نفر با مبلغی به ارزش 14 میلیارد  ریال دوره های آموزشی را گذراندند.

:
:
:
آخرین اخبار