تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی جزایری:
جنگ طائفه‌ای یکی از اهداف دشمن در کشور است / لزوم ایجاد وحدت در طوایف
امام جمعه اهواز بر لزوم ایجاد وحدت در طوایف تأکید کرد و گفت: جنگ طائفه‌ای یکی از اهداف دشمن در کشور است
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز، رحلت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت و اظهار کرد: ایشان از قبل از انقلاب یکی از یاران صدیق حضرت امام بودند و ما خوزستانی‌ها به خوبی با ایشان آشنا هستیم، وی انسانی شریف و بسیار بزرگوار بود.

وی در ادامه به اتفاقات اخیر باغملک اشاره کرد و افزود: این اتفاق بسیار دلخراش است و به هیچ‌وجه در شأن مردم این منطقه نیست که دست به چنین رفتاری بزنند.

موسوی جزایری تصریح کرد: این رویه و تخم نفاق و کینه شما طوایف هر چه ادامه پیدا کند به نفع دشمنانمان است، زیرا دشمن خوشحال می‌شود که اتحاد داخلی ما مورد هدف قرار گرفته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس صورت نگرفت که امروز شاهد چنین حوادث و رفتارهایی باشیم و باید مشکل بین طوایف شهرستان باغملک هر چه زودتر خاتمه پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: خواهش می‌کنیم آبی بر این آتش ریخته شود تا این اختلافات را تمام کنند و امیدوارم که این میانجیگری و شفاعت بنده را مورد قبول قرار دهند.

* ایران به مدد دفاع مقدس امروز امن‌ترین کشور منطقه است

موسوی جزایری در بخش دیگری از خطبه‌های خود هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: اگر مجاهدت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان کشورمان نبود آیا امروز ایران امن‌ترین کشور در منطقه بود؟!

وی بیان کرد: ملت ایران با تکیه بر اعتقادات و اندیشه‎های اسلامی و متعالی خود علیه رژیم ستم‎شاهی قیام کرده و برای پایداری دین و اعتقادات خود نیز در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس جهاد کردند.

امام جمعه اهواز افزود: هفته دفاع مقدس، فرصتی مغتنم برای گوشزد‎ کردن پایمردی‎ها و فداکاری‎های ملت ایران در آن دوران بوده و از آن مهم‎تر تلنگری برای نسل جوان که دوران جنگ تحمیلی را لمس نکرده، است.

موسوی جزایری اضافه کرد: لحظه لحظه دفاع مقدس، برای ایران اسلامی دستاورد بوده و هشت سال دفاع مقدس کتابخانه و گنجینه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: دفاع مقدس باعث شد دشمن به ذلت بیفتد و اکنون ایران در اقتدار کامل است و این اقتدار جایگاه ایران در جهان را در بالاترین سطح نگه داشته است.

وی بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، ایران تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و در برابر تحریم دشمنان خودکفا شد به گونه‌ای که دستاوردهای نظامی کنونی انقلاب اسلامی ایران، مدیون هشت سال دفاع مقدس است.

امام جمعه اهواز در پایان خطبه‌ها با اشاره به حادثه مکه خاطرنشان کرد: کوتاهی و قصور در این حادثه از سوی رژیم عربستان مشهود است، چنانچه آل‌سعود برای جان حجاج اهمیت قائل بود، این حادثه رخ نمی‌داد.

موسوی جزایری همچنین اشاره‌ای هم به اتفاقات اخیر در مسجدالاقصی داشت و گفت: نظامیان جلاد رژیم صهیونیستی با حمله به نمازگزاران، شمار زیادی را زخمی کرده و همچنان اهداف شومی برای مسجدالاقصی دارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
کریم
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
1
6
باسلام
آیا میدانید ریشه اصلی درگیری رستایی در باغملک چه بوده ؟
مسئله بیکاری و کمبود درآمدی که گریبانگیر مردم شده است و مخصوصا خوزستانی ها
لطفا خوزستان را با دیگر نقاط کشور یک مقایسه کوچک کنید ببینم چه برداشت میکنید ؟
بله درگیری روی یک بز نبوده . مردم شریف باغملک خیلی بزرگوار تر از این حرفها هستند.
مشکل ما مسئولین هستیم که با برنامه ریزی غلط و نداشتن اطلاعات داریم با زندگی مردم به راحتی بازی میکنیم.
اف بر ما باد.......
:
:
:
آخرین اخبار