تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار گتوند:
رسیدگی به مشکلات مناطق محروم گتوند اولویت دستگاه‌های اجرایی است
مسوولان شهرستان گتوند با هدف دیدار و بررسی مشکلات ساکنان مناطق روستائی به صورت ضربتی وارد عمل شده تا شاهد رفع محرومیت از این مناطق باشیم
فرماندار گتوند در بازدید از شهرک پنجم گتوند گفت: رسیدگی به مشکلات مناطق محروم از اولویت دستگاه‌های اجرایی است.

سید مجید صالحی روز یکشنبه در جریان بازدید از شهرک پنجم گتوند خدمات رسانی به روستائیان را از مهمترین اهداف نظام اسلامی دانست و گفت:یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید رسیدگی به امور مستضعفان و روستائیان است.

وی افزود:مسوولان شهرستان گتوند با هدف دیدار و بررسی مشکلات ساکنان مناطق روستائی به صورت ضربتی وارد عمل شده تا شاهد رفع محرومیت از این مناطق باشیم.

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی گتوند نیز تامین زیر ساخت هایی چون گاز ، آب ، برق و بهداشت از جمله عواملی است که موجب شکوفایی اقتصاد منطقه شده و مانع مهاجرت روستاییان به شهرمی شود.

وی افزود:شهرک پنجم گتوند به دلیل افزایش جمعیت ومهاجرت نیازمند امکانات بیشتری است که دستگاه های خدمات رسان باید توجه بیشتری به این روستا داشته باشند.

رستم عبدالله پور رییس آب و فاضلاب روستایی گتوند نیز گفت:با توجه به افزایش روزانه جمعیت شهرک پنجم تنها چاه آب آشامیدنی موجود جوابگوی نیاز مردم نیست لذا عملیات اجرایی حفر چاه در این شهرک آغاز شده است.

مدیر برق گتوند نیز پراکنده بودن منازل مسکونی در شهرک پنجم را یکی از مشکلات این شهرک دانست و گفت:برخی افراد خارج از محدوده طرح هادی اقدام به ساخت خانه کرده اند و فاقد مجوز برق می باشند.

ابوطالب داوودی همچنین از تامین روشنایی خیابانها و معابر اصلی شهرک پنجم در آینده نزدیک خبر داد.

شهرک پنجم با 600 خانوار وجمعیتی افزون بر سه هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان گتوند واقع است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار