تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۳۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد شادگان مطرح کرد:
مشاوره رایگان 200 مددجوی شادگانی
کمیته امداد شادگان در 6 ماهه اول سال جاری به بیش از 200 مددجو خدمات مشاوره رایگان ارائه کرده است
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شادگان گفت: کمیته امداد شادگان در 6 ماهه اول سال جاری به بیش از 200 مددجو خدمات مشاوره رایگان ارائه کرده است.

جلیل علیزاده امروز اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شادگان در زمینه‌های اشتغال، تربیت فرزند، ازدواج، تحصیل، خانوادگی، زناشویی، ارتباطی و.... از مشاوره رایگان بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: سرفصل‌های بهداشت روانی، مهارت‌های زندگی، تربیت فرزند، امید به زندگی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، پرخاشگری و اضطراب از اصلی‌ترین مشاوره‌های ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان بوده است.

مدیرکمیته امداد شادگان اضافه کرد: خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی کمیته امداد گام مهمی در راستای توانمندسازی خانواده‌های این نهاد را دارد به همین منظور فعالیت‌های جدی در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای به مددجویان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ارائه این مشاوره‌ها برای مددجویان گفت: هدف از ارائه این مشاوره‌ها، مساعدت معنوی به مددجویان و کمک به اصلاح سبک زندگی مددجویان در ابعاد مختلف بوده است.

علیزاده درپایان گفت: مشاوره نقش مؤثری در تقویت عزت نفس، مناعت طبع و خودباوری مددجویان داشته و به کاهش ناهنجاری‌ها و اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی کمک شایانی می‌‌کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار