تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۲۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس خبر داد:
ساماندهی «تقاطع غیرهمسطح» ورودی شهر شوش
یکی از پروژه‌هایی که قرار بود در قالب ماده 215 و به عنوان پروژه ملی حل شود، پروژه ساماندهی چهار راه شوش بود، با پیگیری‌هایی که انجام شده پرونده قرار گرفتن ساماندهی تقاطع غیر‌همسطح چهار راه شوش از وزارت راه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منتقل شد
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از ساماندهی پل روگذر بیمارستان نظام مافی این شهرستان خبر داد.

سید راضی نوری امروز با اشاره به ضرورت ساماندهی تقاطع غیرهمسطح ورودی شوش اظهار کرد: ساماندهی این تقاطع از دو محور کنترل ترافیک و افزایش زیبایی‌های بصری حائز اهمیت است.  

نوری اضافه کرد: یکی از پروژه‌هایی که قرار بود در قالب ماده 215 و به عنوان پروژه ملی حل شود، پروژه ساماندهی چهار راه شوش بود.

وی این پروژه را یک پروژه ملی برشمرد و تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شده پرونده قرار گرفتن ساماندهی تقاطع غیر‌همسطح چهار راه شوش از وزارت راه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منتقل شد تا در کمیسیون ماده 215 قرار بگیرد که البته پل روگذر نظام مافی نیز جزو آن به شمار می‌رفت.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه برجای مانده از سفر اول ریاست جمهوری به استان خوزستان است، یادآور شد: در سفر اول ریاست جمهوری اعتباری برای «پروژه های برجای مانده» در سطح استان تعلق گرفته شد که در این میان برای شوش پروژه‌ای برجای مانده، تعریف نشده بود.

نوری اضافه کرد: از طریق معاونت اجرایی و نهاد ریاست جمهوری که به عبارتی مصوبات دولت است، پیگیر این موضوع شده و این مسئله مطرح شد که شوش یک پروژه برجای مانده دارد و اعتباری برای آن تعلق نگرفته است.

نوری ادامه داد: پس از پیگیری‌ها و مکاتبه‌های زیادی که با وزرا و معاونان صورت گرفت، سرانجام 3 میلیارد تومان اعتبار از طرف ریاست جمهوری به‌عنوان هدیه به شهرستان شوش و برای تکمیل پروژه روگذر بیمارستان نظام مافی تعلق گرفت.

وی از ابلاغ این اعتبار به سازمان مدیریت و برنامه ریزی و از آنجا به مدیر کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: همچنین با صحبت‌هایی که با فرماندار شهرستان شده، 3 میلیارد دیگر از ماده 180 سال 94 برای این پروژه در نظر گرفته شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: در این ارتباط تفاهم نامه‌ای نوشته و مزایده برگزار شد که با مشخص شدن پیمانکار آن، عملیات اجرایی این پروژه مهم نیز، آغاز شده که امید می‌رود تا پایان سال جاری تکمیل شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوش
:
:
:
آخرین اخبار