تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۵۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل نوسازی آموزش و پروش خوزستان:
50 طرح آموزشی بنیاد برکت در خوزستان افتتاح می‌شود
با هدف توسعه و گسترش خدمات آموزشی استان و رفع نیازهای این استان بیش از 50 پروژه آموزشی توسط بنیاد برکت در خوزستان افتتاح می‌شود
مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز آموزش و پرورش خوزستان گفت: با هدف توسعه و گسترش خدمات آموزشی استان و رفع نیازهای این استان بیش از 50 پروژه آموزشی توسط بنیاد برکت در خوزستان افتتاح می‌شود.

رضا رضایی در آیین افتتاح پروژه‌های آموزشی دزفول، اظهار داشت: خوزستان در بخش فضاهای آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی نیازمند توجه و تخصیص اعتبارات مالی به صورت ویژه است.

وی گفت: بنیاد برکت در سال‌های اخیر اقدامات منحصر به فرد و گسترده‌ای در بخش کاهش محرومیت بخش آموزشی مناطق محروم و دور افتاده استان و ساخت و ساز عمرانی خوزستان به اجرا رسانده است‌.

مدیرکل نو سازی و توسعه و تجهیر مدارس آموزش و پرورش خوزستان گفت عنوان کرد: با هدف توسعه و گسترش خدمات آموزشی خوزستان و رفع نیازهای این استان اقدامات گسترده عمرانی توسط بنیاد برکت در بخش آموزشی خوزستان آغاز و در دست اجرا قرار گرفته و پیش بینی می‌شود  امسال بیش از  50  پروژه آموزشی توسط بنیاد برکت در خوزستان تکمیل و احداث می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 20 پروژه توسط بنیاد برکت در حوزه آموزش و پرورش شهرستان دزفول احداث خواهد گردید.

رضایی بیان کرد: احداث 10 پروژه آموزشی در قالب 55 کلاس درس و 10 پروژه مسجد سازی از جمله پروژه‌های عمرانی بنیاد برکت در دزفول هستند که پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده در این شهرستان به بهره برداری کامل برسند.

وی گفت: با اجرای این طرح‌ها قدم‌های خوبی در رشد و گسترش فضای‌های آموزشی مورد نیاز دانش آموزشان استان در مقاطع مختلف تحصیلی برداشته خواهد شد.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: بنیاد برکت
:
:
:
آخرین اخبار