تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم بزرگداشت جانباخته حادثه منا در اهواز برگزار می‌شود
آیین بزرگداشت یکی از جان‌باختگان حادثه منا با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در اهواز برگزار می‌شود
آیین بزرگداشت یکی از جان‌باختگان حادثه منا با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در اهواز برگزار می‌شود.

همزمان با چهارمین روز از ماه محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا آیین بزرگداشت شهید حاج علی اکبر قمری یکی از جان باختگان حادثه منا با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در اهواز برگزار می‌شود.

این مراسم عصر امروز یکشنبه 26 مهرماه با حضور مسئولان لشکری و کشوری و علمای خوزستان از ساعت 15 تا 17 در مسجد اعظم اهواز واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی جنب حوزه علمیه امام خمینی (ره) برای برادران برگزار خواهد شد.

همچنین به منظور بزرگداشت شهید حاج علی اکبر قمری مجلس زنانه نیز در همان ساعت در منزل شهید واقع در خیابان انقلاب شمالی (کمپلو)، خیابان قصر شیرین برگزار می‌شود و خاضران یاد و خاطره جان‌باختگان حادثه منا را گرامی می‌دارند.

پیکر مطهر این مهاجر الی الله صبح روز پنج‌شنبه 23 مهرماه 1393 همزمان با نخستین روز از محرم بر دستان مردم شهیدپرور اهواز تشییع شد و پس از آن در کنار شهید عماد منصوری و شهید رحیم حزباوی در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار