تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۱۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز از پروژه‌های عمرانی ساحل کارون بازدید کرد
شهرداری تمام توان خود را جهت استفاده بهینه از ظرفیت این رودخانه برای بهبود وضعیت شهری به کار می گیرد
شهردار اهواز به همراه معاون اداری و مالی، شهردار منطقه ی هفت و برخی از مدیران شهرداری، از پروژه های عمرانی در دست اجرا در ساحل شرقی کارون بازدید کرد.

سید خلف موسوی در جریان بازدید از این پروژه ها ضمن تاکید بر ضرورت گسترش پروژه های عمرانی با استفاده از ظرفیت کارون گفت: شهرداری تمام توان خود را جهت استفاده بهینه از ظرفیت این رودخانه برای بهبود وضعیت شهری به کار می گیرد.



شهردار اهواز با اشاره به مهم ترین پروژه هایی که با مشارکت شهرداری در ساحل کارون در حال انجام است، پروژه ی هتل پنج ستاره، مسکونی و پارکینگ طبقاتی را از اهم این پروژه ها عنوان کرده و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در جاده ساحلی کیانپارس حد فاصل خیابان میهن تا خیابان پنج شرقی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است که آورده ی شهرداری در آن بخشی از زمین پروژه و عوارض پروانه ساخت و هزینه های اعمال ماده واحده و آورده ی سرمایه گذار نیز تامین بخش دیگری از زمین ، هزینه های طراحی و ساخت است.

وی در جریان این بازدید ضمن انجام هماهنگی های لازم برای ساخت پروژه های تفریحی و رفع برخی موانع در راه تسریع احداث پروژه های موجود، دستوراتی به مدیر منطقه 7 مبنی بر تسریع در انتقال سازه های خدماتی شهرداری ارائه داد.
:
:
:
آخرین اخبار