تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت پروژه آبرسانی به 18 روستای شلمچه
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرمشهر از پیشرفت قابل توجه پروژه آبرسانی به 18 روستای مسیر شلمچه خبر داد
خوزنیوز: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرمشهر از پیشرفت قابل توجه پروژه آبرسانی به 18 روستای مسیر شلمچه خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا در موعد مقرر بهره برداری از آن انجام شود.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خرمشهر با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه آبرسانی به 18 روستای مسیر شلمچه گفت: علیرغم مشکلات موجود اما با تمام توان پای کار ایستاده ایم تا در موعد مقرر این پروژه به بهره برداری برسد.

علی حزباوی ادامه داد: حساس ترین بخش کار شکاف جاده و لوله گذاری در آن می باشد که باید بطور مداوم و از لحظه تخریب تا اتمام کار ادامه پیدا کند.

پیشرفت قابل توجه پروژه آبرسانی به 18 روستای شلمچه

وی با اشاره به اینکه مهمترین بخش کار حفاری جاده مسیر شلمچه می باشد، گفت: با توجه به وجود اتصالات مخابراتی، لوله های گاز، عمق لوله آب و ... حساسیت کار دوچندان شده که امیدورایم در کوتاهترین زمان و همراه با موفقیت کار به اتمام برسد.

حزباوی یادآور شد: هماهنگی های لازم با کلیه ادارات شهرستان انجام شده تا طی اجرای عملیات حفاری و لوله گذاری وقفه ای ایجاد نشود. در این میان بیشترین همکاری توسط فرماندار خرمشهر انجام شده که جا دارد بشکل ویژه از وی تقدیر بعمل آید.

مدیر امور آبفاروستایی خرمشهر بیان کرد: برنامه ریزی ها و مطالعات بصورت کامل انجام شده و به محض ورود لوله ها عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی خاطرنشان ساخت: تاسیسات آبرسانی به این 18 روستا از 10 پمپ برخودار است که  5 پمپ روستاهای شرق تاسیسات و 5 پمپ دیگر روستاهای غرب تاسیسات را پوشش می دهند.

حزباوی با اشاره به اجرای فاز دوم پروژه آبرسانی به این 18 روستا گفت: توسعه تاسیسات آبرسانی یکی از برنامه های بلند مدت این امور می باشد که در دست مطالعه قرار دارد، این در حالی است که 15 کیلومتر لوله گذاری نیز برای این 18 روستا پس از اربعین حسینی (ع) اجرا خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار