تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی موجب آبگرفتگی معابر شهری دزفول شد
بارندگی در شمال استان خوزستان موجب آبگرفتگی معابر در مناطقی از شهر دزفول در روزهای پنجشنبه و جمعه شد
بارندگی در شمال استان خوزستان موجب آبگرفتگی معابر در مناطقی از شهر دزفول در روزهای پنجشنبه و جمعه شد.

شهردار دزفول روز جمعه گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری خوزستان ، شهرداری دزفول از چند روز پیش تمام امکانات و تجهیزات امدادی و خودرویی خود را آماده کرد.


محمدرضا کرمی نژاد افزود: بارندگی شدید روز پنجشنبه موجب آبگرفتگی معابر در بسیاری از مناطق دزفول شد اما با تلاش ماموران شهرداری از ورود آب به منازل و وارد آمدن خسارت به شهروندان جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: بیشترین مشکل آبگرفتگی در خیابان جهاد در جنوب شهر دزفول رخ داده و طغیان فاضلاب موجب ورود آب به یک منزل مسکونی شد که با تلاش ماموران شهرداری مشکل فاضلاب خیابان جهاد نیز برطرف گردید.

شهردار دزفول با بیان اینکه بارندگی تاکنون خسارتی به تاسیسات شهری وارد نکرده است افزود: با توجه به تداوم بارندگی شدید در روز جمعه ماموران شهرداری با تمام امکانات و تجهیزات همچنان در حال خدمات رسانی به شهروندان می باشند.

وی شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع پل شناور دزفول و وارد آمدن خسارت به تعدادی از خودروها و شهروندان ناشی از قطع این پل را تکذیب کرد و گفت: پل شناور همچنان بر روی رودخانه دز مستقر بوده و تردد خودروها از روی این پل به صورت عادی ادامه دارد.


عبدالحسین پوررکنی معاون فرماندار دزفول نیز گفت: بارندگی 48 ساعت گذشته تاکنون خسارتی در این شهرستان به دنبال نداشته اما با توجه به ادامه بارندگی در منطقه با تشکیل ستاد بحران تمام دستگاههای اجرایی ، اورژانس و خدماتی در دزفول در حالت آماده باش بسر می برند.

رییس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول میزان بارندگی ثبت شده در شهرهای دزفول و اندیمشک تا صبح روز جمعه را 28 میلیمتر عنوان کرد و گفت: بیشترین بارندگی در شهرستان دزفول در بخش سردشت با 36 میلی متر ثبت شده است.

علی کرمی افزود: بارندگی تا اوایل روز شنبه همچنان در شمال خوزستان ادامه دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار