تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار بصره عراق خبرداد:
آمادگی کامل بصره برای میزبانی زوار در ورودی مرز شلمچه
مرز بین‌المللی شلمچه به‌عنوان تنها مرز مشترک با استان بصره است در همین راستا اقدامات وسیعی در استان بصره صورت گرفت و کمیته‌های متعدد خدمت رسانی تشکیل و فعال شد که از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی برخوردارند
معاون استاندار بصره کشور عراق گفت: مرز بین‌المللی شلمچه به‌عنوان تنها مرز مشترک با استان بصره است در همین راستا اقدامات وسیعی در استان بصره صورت گرفت و کمیته‌های متعدد خدمت رسانی تشکیل و فعال شد که از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی برخوردارند.

سید عرب کاظم جعفر الجزائری اظهار داشت: در روزهایی که مناسبت اربعین امام حسین(ع) است زائران بسیاری از مرز بین‌المللی شلمچه تردد می‌کنند.

وی افزود: مرز بین‌المللی شلمچه به‌عنوان تنها مرز مشترک با استان بصره است در همین راستا اقدامات وسیعی در استان بصره صورت گرفت و کمیته‌های متعدد خدمت رسان تشکیل و فعال شد که از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی برخوردارند.

معاون استاندار بصره کشور عراق، بیان کرد: این کمیته‌ها در 2محور امنیتی و خدماتی تشکیل‌شده که وظیفه آن‌ها مراقبت و تأمین خدمات ویژه برای زائران اربعین حسینی است که حوزه خدمت‌رسانی آن‌ها از مرز بین‌المللی شلمچه آغاز و تا اطراف استان بصره تعیین شد.

وی گفت: این اقدامات در استان‌های دیگر هم صورت می‌گیرد اما در استان بصره به‌صورت ویژه‌تری است که دلیل آن حجم بالای زائران ورودی از مرز بین‌المللی شلمچه و تسهیلاتی که در راستای تردد زائران تدارک دیده‌شده است.

سید عرب الجزائری با اشاره به اینکه موقعیت‌هایی ویژه جهت خدمت‌رسانی به زائران تعیین شد، عنوان کرد: این موقعیت‌ها در زمینهٔ بهداشتی و مواد غذایی همچنین حمل‌ونقل از مرز بین‌المللی شلمچه تا پایانه‌های برون‌شهری استان بصره خدمات ارائه می‌دهند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار