تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانمایی دو جایگاه سیار سوخت در مسیر چذابه
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز از جانمایی دو جایگاه سیار سوخت در مسیر حرکت کاروان های اربعین حسینی به چذابه خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز از جانمایی دو جایگاه سیار سوخت در مسیر حرکت کاروان های اربعین حسینی به چذابه خبر داد.

عبدالصاحب شمخانی روز یکشنبه افزود: این دو جایگاه سوخت رسانی هر کدام به ظرفیت 30هزار لیتر بنزین و گازوییل در توقفگاه خودرو های کاروان های اربعین حسینی در خروجی شهر بستان در 30کیلومتری پایانه مرزی چذابه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ظرف دو روز آینده تجهیزات این دو جایگاه سیار سوخت در محل موردنظر نصب و وارد مدار عملیات می شوند.

شمخانی افزود: در جوار این دو جایگاه سوخت ایستگاه صلواتی و کانکس برای استراحت کارکنان جایگاه در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز همچنین از آمادگی جایگاه ثابت سوخت رسانی در نقطه صفر مرزی چذابه در ایام اربعین حسینی خبر داد و افزود: این جایگاه که در طول سال برای سوخت گیری کامیون های عراقی فعال بوده همزمان با حرکت کاروان های اربعین حسینی ، به اتوبوس های حامل زایران سوخت رسانی می کند.

شمخانی از آمادگی جایگاه های سوخت رسانی در مسیر 110کیلومتری اهواز تا چذابه واقع در طول شهرهای اهواز ، حمیدیه ، سوسنگرد و بستان خبر داد و افزود: در مدت زمان حرکت کاروان های اربعین حسینی ، این جایگاهها به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

حرکت کاروان های زائران اربعین حسینی در چند روز اخیر به سمت مرزهای چذابه و شلمچه شروع شده و پیش بینی شده حدود دو میلیون زائر اربعین حسینی از طریق این دو مرز به کربلای معلا مشرف شوند.

داشتن گذرنامه و روادید برای زائران اربعین حسینی الزامی است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مرز چذابه
:
:
:
آخرین اخبار