تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حفرچاه جدید در تاسیسات آبرسانی سبزآب انجام شد:
حل مشکل آب شرب روستاهای سبزآب و کهنک
روستاهای سبزآب و کهنک بدلیل خشکسالی و افت سطح آب چاه دچار مشکل تامین آب شرب شده بودند که با حفر چاه جدید تاسیسات آبرسانی سبزآب مشکل این روستاها حل شد
خوزنیوز: روستاهای سبزآب و کهنک بدلیل خشکسالی و افت سطح آب چاه دچار مشکل تامین آب شرب شده بودند که با حفر چاه جدید تاسیسات آبرسانی سبزآب مشکل این روستاها حل شد.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دزفول با اشاره به اتمام پروژه آبرسانی به روستاهای سبزآب و کهنک گفت: این روستاها از توابع بخش چغامیش هستند که بدلیل خشکسالی و افت شدید سطح آب چاه قبلی و ریزش جداره دچار مشکلاتی برای تامین آب شرب شده بودند لذا برای رفع مشکل آب شرب این روستاها با دستور مدیرعامل شرکت حفر چاه جدید تاسیسات آبرسانی سبزآب در دستور کار قرار گرفت که در مهرماه سال جاری عملیات اجرایی آن به اتمام رسید و هم اکنون در حال بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه کلیه اقلام مورد نیاز چاه جدید توسط معاونت بهره برداری در اختیار این امور قرار گرفته است، گفت: یک دستگاه الکتروپمپ شناور، کابل برق و شیرآلات از جمله مواردی است که در اختیار این امور قرار گرفته است.

گلچین پور یادآور شد: چاه جدید در تاسیسات آبرسانی سبزآب با جداره p.v.c در آبان‌ماه سالجاری در مدار آبرسانی قرار گرفت تا مشکل اهالی روستاهای سبزآب و کهنک حل شود.

به گزارش خوزنیوز؛ روستاهای سبزآب و کهنک از 600 خانوار روستایی برخوردار است که جمعیت قابل توجهی را تحت پوشش خود دارد.
:
:
:
آخرین اخبار