تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۹۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبر داد:
راه‌اندازی اورژانس صحرایی اربعین حسینی در شلمچه
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان از راه‌اندازی اورژانس صحرایی اربعین حسینی از امروز در مرز شلمچه خبر داد
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان از راه‌اندازی اورژانس صحرایی اربعین حسینی از امروز در مرز شلمچه خبر داد.

عبدالنبی عبیداوی امروز از راه‌اندازی اورژانس صحرایی اربعین حسینی از امروز در مرز شلمچه خبر داد و اظهار کرد: این اورژانس با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز و آبادان، جمعیت هلال احمر و معاونت بهداشت و درمان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان راه اندازی شد که دارای  24 تخت است.

وی افزود: در مرز چذابه نیز درمانگاه عمومی و تخصصی متمرکز با همکاری جمعیت هلال احمر خوزستان و بسیج جامعه پزشکی قم راه اندازی شد.

عبیداوی در ادامه گفت: تامین دارو و پزشک اورژانس صحرایی و درمانگاه عمومی و تخصصی مرزهای چذابه و شلمچه بر عهده بسیج جامعه پزشکی خوزستان، بهداری نفت و مدیریت درمان تامین اجتماعی است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه این خدمات کاملاً داوطلبانه و جهادی انجام می‌شود، افزود: در طول برپایی اورژانس صحرایی به شکل مستمر در تیم‌های تخصصی سطح ستاد اربعین و سطح سازمان بسیج جامعه پزشکی حضور خواهیم داشت تا رصد مستمر و پایش متناوبی داشته باشیم و اقدامات به شکل کامل و درست انجام شود.

*اعلام برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی خوزستان در هفته بسیج

وی، برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی خوزستان در هفته بسیج را اعلام کرد و گفت: برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه ویژه برادران و خواهران با همکاری بهداشت غرب و شرق اهواز، ویزیت و معاینه رایگان بیش از یک‌هزار و 300 نفر از شهروندان در نماز جمعه،ویزیت رایگان شهروندان خوزستان در این هفته از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج جامعه پزشکی استان است.

عبیداوی با بیان اینکه بسیج خود مردم هستند و با همه همراهی‌ها،‌ فداکاری‌ها،‌ نشاط و ایثارشان دنیا را متحول کرده و رنگ دیگری به آن داده‌اند، گفت: دیدار با خانواده شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، ارسال پیام کوتاه بیانات رهبری، نصب بنر و پوستر و تقدیر از بسیجیان نمونه در کانون‌ها و دفاتر بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در پایان افزود: در هفته بسیج همه تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم هفته خوبی را پیش رو داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار