تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس مطرح کرد:
تعلل کنسولگری عراق در صدور ویزای اربعین
تعداد زیادی از مردم برای دریافت روادید مشکل دارند و متاسفانه زمان دریافت مدارک و صدور ویزا در حال حاضر بسیار زیاد است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه برای حل مشکل صدور روادید توسط عراق برای زوار اربعین چاره‌اندیشی کند.

محمدسعید انصاری با انتقاد از روند صدور ویزا توسط کنسولگری عراق اظهار کرد: روند فعلی خیل عظیم مشتاقان حضور در مانور عظیم اربعین امسال را محروم خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی از مردم برای دریافت روادید مشکل دارند و متاسفانه زمان دریافت مدارک و صدور ویزا در حال حاضر بسیار زیاد است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در اخبار قبلی برخی مسئولان اجرایی از صدور یکروزه ویزا خبر داده بودند که این موضوع باعث شده اکثر زوار برای دریافت ویزا به شهرهای خرمشهر و سوسنگرد مراجعه کنند این در حالی است که دولت عراق هیچ تمهیداتی در این خصوص نیاندیشیده ‌و با ارسال گروه پنج نفره زوار را در بلاتکلیفی قرار داده است.

انصاری با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی و عدم دریافت ویزا توسط تعداد کثیری از مردم گفت: وزارت خارجه و مسئولان استانی بایستی برای مدیریت بحث خروج زوار اربعین هر چه زود‌تر از طریق وزارت خارجه عراق چاره اندیشی کنند.

وی ادامه داد: تاخیر در صدور ویزا باعث تراکم جمعیت در روزهای پایایی مراسم اربعین خواهد شد که این موضوع امکان مدیریت مراسم را قطعا با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار