تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیاحی خواستار شد:
ارائه تخلفات ساخت و سازهای کیانپارس به استانداری
در صورتی که محرز شود ساختمان‌های در حال ساخت از لحاظ قانونی تخلف کرده‌اند، از ادامه کار آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد
معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به لزوم رعایت تمامی موارد قانونی پیش از اقدام به ساخت و ساز گفت: در صورتی که محرز شود ساختمان‌های در حال ساخت از لحاظ قانونی تخلف کرده‌اند، از ادامه کار آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

احمد سیاحی در جلسه بررسی ساخت و سازهای منطقه کیانپارس اهواز که در سالن جلسات معاونت امور عمرانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیت در منطقه کیانپارس اهواز در صورتی که در یک ساخت و ساز ملاحظات ترافیکی مدنظر قرار نگیرد، مطمئنا در آینده‌ای نزدیک با شرایط نابسامانی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: هر شهر دارای طرح تفصیلی مصوبی است که قبلا با توجه به شرایط موجود در آن تهیه شده است و تمامی ساخت و سازها باید در راستای طرح تفصیلی همان شهر انجام شود.

سیاحی با اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته در ساخت و سازها تصریح کرد: متاسفانه در برخی از موارد تخلفاتی از سوی سازندگان در سطح شهر مشاهده می‌شود که باید در این خصوص نیز سیاستی اتخاذ شده و به این مساله رسیدگی شود.

وی افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است ولی با تمام اینها هنوز مردم این استان موارد پزشکی و درمانی خود را در استان‌های دیگر انجام می‌دهند؛ از این رو ساخت مجتمع‌های پزشکی و تجاری سبب افزایش سطح خدمات‌رسانی به مردم و رونق اقتصادی استان خواهد شد اما به شرط آن‌که تمامی این ساخت و سازها در چهارچوب قانونی و با رعایت تمامی موارد انجام گیرد که از جمله آنها می‌توان به رعایت شرایط ترافیکی و تراکم جمعیت، رعایت حریم فضای سبز، رعایت حریم کارگاهی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: شهرداری اهواز مکلف است گزارش‌های مربوط به تخلفات احتمالی صورت گرفته در ساخت و سازهای منطقه کیانپارس را به معاونت امور عمرانی ارائه کند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
باسلام. یک ساختمان واقع در کیان پارس خ موحدین غربی فرعی دوم پ یک به مالکیت جنت مکان و صادقی روزبه روز درحال ساخت وساز غیر قانونی است.از فوندانسیون این ملک تا بحال همش غیر قانونی و غیر قابل تحمل است. تراکم غیر قانونی!تنبدیل واحدهای مسکونی به غیر مسکونی غیر قانونی! پنجره های غیر قانونی مشرف برساختمانهای روبرو! کیپ کردن منطقه با دادن مجوز غیر قانونی! کج شدن تیر آهنای این ساختمان وبدون شاقولو تراز !بگفته یکی از پیمانکاران این ساختمان که الان با ایشان فسخ قراداد کرده میگن در آینده یک فاجعه دیگر در کیانپارس بوجور میاد واونم ریزش این ساختمان است. روزی که گودبرداری غیر قانونی کردن بدلیل نشست زمین این گودبرداری به زیر فوندانسیون ملک بغلی رفته و الان هم اگر وجدانی باشد و پیگیری کند ساختمان جفتی نشست کرده و چند صباحی دیگر شاهد ریزش این ساختمان هستیم. ساکنین این ملک شکایت خودرا به شهرداری بردند هیچکس توجهی نکرد. جدیدا هم بدون مجوز وبااغفال مهندس ناظر ساختمان اقدام به باز کردن پنجره های غیر قانونی ومشرف برساختمانهای روبرو کرده است.ما تعدادی از همسایگان این ساختمان از ابتدا پیگیر تخلفات این ساخت وساز بوده ایم ونامه های خودر ا به همه مسئولین داده ایم. اینجا هم دراین سایت به شما اعلام میکینم و خواستار تخریب این ساختمان هستیم چون اگر این ساختمان درآینده نه چندان دور نشست کند وکوچکترین آسیبی به همسایگان برسد از کول هیچکدام از شما پایین نماییم. نامه ما در حال ارسال به بازرسی کشور است چنانچه جلوی ساخت وساز غیر قانونی این ملک گرفته نشود با گرفتن وکیل واعاده حق وحقوق کلیمان از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم. پس لطفا فکر کنید اعضای خانواده خودتان همجوار این ملک غیرقانونی واستاندارد زندگی میکنند. با سپاس جمعی از همسایگان درگیر بااین ساختمان...
:
:
:
آخرین اخبار