تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار اشتری در شلمچه:
اتباع خارجه ویزای خود را از كشور مبدا اخذ كنند
كشور عراق اعلام كرده است كه اتباع خارجه باید ویزای خود را از كشور مبدا (كشور اصلی خود) و نه كشور ایران اخذ كنند
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: كشور عراق اعلام كرده است كه اتباع خارجه باید ویزای خود را از كشور مبدا (كشور اصلی خود) و نه كشور ایران اخذ كنند.

سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در بازدید از مرز شلمچه و نقطه صفر مرزی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: گذر زائران از مرز شلمچه به خوبی و روان صورت می گیرد و خدماتی كه از طریق مردم در این مرز ارائه می شود، خدمات خوب و قابل توجهی است.

وی از حضور سازمانها و مسئولان شهری به عنوان دیگر مؤلفه مثبت در این مرز یاد كرد و افزود: زائران از مرز شلمچه با سرعت خوبی خارج می شوند و مردم هم همكاری خوبی با نیروی انتظامی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از متقاضیان شركت در اربعین حسینی درخواست تهیه گذرنامه و ویزای معتبر كرد و گفت: زائران باید در هنگام خروج، گذرنامه و ویزای معتبر و مدارک كامل را همراه داشته باشند و ویزای خود را از سازمان حج و زیارت محل زندگی خود تهیه كنند.

سردار اشتری همچنین به خروج اتباع خارجه از مرز شلمچه اشاره و عنوان كرد: همان طور كه در گذشته نیز اشاره شد، اتباع خارجه باید دارای گذرنامه معتبر بوده و كشور عراق نیز اعلام كرده است كه اتباع خارجی باید ویزای خود را از كشور مبدا (كشور اصلی خود) و نه كشور ایران اخذ كرده باشند.

وی اظهار امیدواری كرد كه بخشی از مشكلات اتباع خارجی در هنگام خروج از مرز حل خواهد شد كه این مستلزم داشتن ویزا و گذرنامه از كشور مبدا است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به خدمات ارائه شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی برای كنترل مسائل ترافیكی اشاره كرد و گفت: زائران حتما باید همكاری لازم با نیروی انتظامی را داشته باشند و در هنگام ورود به مرز، خودروهای خود را محل های تعیین شده پارک كنند.

سردار اشتری همچنین خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی زائران شد و بر عدم رانندگی در شرایط خواب آلودگی تاكید كرد.

وی تصریح كرد: كسانی كه از گذرنامه دسته جمعی استفاده می كنند حتما باید خروج و ورودشان همزمان و همراه هم باشد تا هم برای خودشان و هم برای مسیرهای تردد مشكلی ایجاد نشود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار كرد: وضعیت امنیتی تمام مرزهای ایران خوب است و تاكنون در این خصوص مشكلی ایجاد نشده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار