تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان خبر داد:
خدمات‌رسانی شهرداری آبادان به زائران اربعین در شلمچه
شهردار آبادان از ارائه خدمات کارکنان این شهرداری در منطقه شلمچه و بخشی از عراق به زائران اربعین حسینی خبر داد
شهردار آبادان از ارائه خدمات کارکنان این شهرداری در منطقه شلمچه و بخشی از عراق به زائران اربعین حسینی خبر داد.

محمودرضا شیرازی امروز گفت: در حوزه خدمات زیربنایی با توجه به موقعیت موکب آبادان در سطحی معادل 15 هزار مترمربع (طول 300 متر و عرض 50 متر) با کمک اداره راه و شهرسازی و پالایشگاه آبادان نسبت به خاک‌‌ریزی، کوپال‌ریزی و بیس‌کاری در مجموع با هزینه‌کردی معادل 400 میلیون تومان به انجام رسید.

وی افزود: سه سکوی نصب چادرهای اجتماعی ویژه بانوان، آقایان و نمازخانه به ازای هر چادر 20 متر در 15 متر ایجاد شد.

شهردار آبادان با اشاره به احداث 10 چشمه سرویس بهداشتی در کنار این چادرها اضافه کرد: برای ساخت سکوها و سرویس‌های بهداشتی نیز 50 میلیون تومان هزینه شده است.

شیرازی تصریح کرد: یک دستگاه خودروی حمل زباله و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیز در محل موقعیت موکب شهرستان آبادان مستقر شده‌ است.

وی با بیان اینکه 10 کارگر خدمات شهری در منطقه کار تنظیف موقعیت شهرستان را عهده‌دار است، گفت: بنا بر مسئولیتی که به شهرداری آبادان سپرده شده است بخشی از خدمات قابل ارائه به زائران اربعین حسینی در موقعیت شلمچه در گیت عراقی‌ها نیز توسط کارکنان این شهرداری به انجام می‌رسد.

شیرازی افزود: 10 نیروی خدماتی با بهره‌گیری از دو دستگاه خودروی حمل زباله کار پاکسازی و تنظیف در موقعیت گیت عراقی‌ها را به انجام می‌رسانند.

وی اضافه کرد: همچنین با کمک نیروهای عراقی کار خدمات‌رسانی به زائران ایرانی که از مرز عبور می‌کنند را در پایانه مسافری عراق به سمت نجف و یا کربلا به انجام می‌رسانیم.

شیرازی در پایان گفت: همچنین در زمینه حمل و نقل زائران براساس توافق حاصله با سازمان شهرداری‌های کشور 30 دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی آبادان برای تردد زائران از محل پل نو تا ابتدای مواکب پیش‌بینی شده است که هم‌اکنون کار خود را آغاز کرده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار