تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه‌آهن جنوب خبر داد:
قطار خرمشهر به شلمچه رایگان است
این کار در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران و کاهش حجم تردد مسافران در مسیر منتهی به شلمچه انجام می‌شود
مدیرکل راه آهن جنوب از سروریس‌دهی رایگان قطار مسیر خرمشهر به شلمچه خبر داد.

عبدالکریم درویش‌زاده امروز اظهار کرد: این کار در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران و کاهش حجم تردد مسافران در مسیر منتهی به شلمچه انجام می‌شود.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در خصوص جابجایی زائران افزود: برای این منظور یک قطار به دو واگن به ظرفیت 216 نفر مهیا شده است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: مدت زمان جابجایی مسافران به صورت رفت و برگشت در مجموع 30 دقیقه با احتساب 10 تا 15 دقیقه برای سوار و پیاده شدن مسافران خواهد بود.

درویش‌زاده با اشاره به خدمات این خط ریلی در دو شیفت کاری (روز و شب) عنوان کرد: در صدد افزایش تعداد واگن‌ها و یا ورود یک ریل باس با چهار واگن به ظرفیت 320 مسافر در روزهای آتی به منطقه هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای بازگشت زائران نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است، گفت: دو قطار از شلمچه به مقصد اهواز به ‌صورت شبانه‌روزی کار جابجایی زائران را به انجام می‌رساند.

مدیرکل راه آهن جنوب تاکید کرد: همچنین سه قطار درون استانی از اهواز به مقاصد بندر امام و اندیمشک در نظر گرفته شده است.

این مسئول اظهار کرد: در بخش پوشش برون استانی نیز 10 رام قطار از تهران به خرمشهر و از خرمشهر به تهران از سوم تا 14 آذرماه جاری به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به گفته وی در صورت نیاز بخشی از ظرفیت قطارهای موجود که اکنون به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده‌اند، وارد چرخه جابجایی مسافر می‌شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار