تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۴۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه نقاشی «پرنده‌های کوچک» برپا است
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با مشارکت میراث فرهنگی و انجمن هنرهای تجسمی نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی کودکان و نوجوانان هنرمند شوشتر را زیر نظر هوشنگ مکوندی، رییس انجمن هنرهای تجسمی، برگزار کرد
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با مشارکت میراث فرهنگی و انجمن هنرهای تجسمی نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی کودکان و نوجوانان هنرمند شوشتر را زیر نظر هوشنگ مکوندی، رییس انجمن هنرهای تجسمی، برگزار کرد.

علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، از برپایی نمایشگاهی تحت عنوان "پرنده‌های کوچک" در شوشتر خبر داد و افزود: درآمد حاصل از این نمایشگاه در اختیار هنرمندان کودک و نوجوان هنرهای تجسمی اندیکا قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با آرمان موری‌احمدی، رییس اداره ارشاد اندیکا، داشتیم بنا شد تا نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی کودکان و نوجوانان شوشتر برپا شود و سپس همین نمایشگاه برای کمک به کودکان اندیکا در آن شهرستان برپا شود.

بهرامی بیان کرد: تعامل ادارات با هم در زمینه‌های مختلف می‌تواند فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در سطح استان رونق دوچندان بخشد.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی و طراحی "پرنده‌های کوچک" تا 10 آذر 94 در محل باستانی و تاریخی سرای افضل برپا و بازدید برای علاقه‌مندان آزاد است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خاطرنشان کرد: همان گونه که در حوزه شعر، تئاتر و موسیقی اقدام کردیم در بحث تجسمی نیز قصد داریم با وارد کردن کودکان و نوجوانان به عرصه هنر خون تازه‌ای در رگ هنر و فرهنگ شهر جاری سازیم و نسل تازه‌نفسی را در حوزه‌های فرهنگی و هنری پرورش دهیم که مستلزم مرارت‌ها و رنج‌‌های زیادی است.

وی یادآور شد: نمایشگاه "پرنده‌های کوچک" کاری خداپسندانه و نتیجه  شش ماه  تمرین و آموزش بوده که مسلما می‌تواند انعکاس خوبی را در بین آحاد مردم به عنوان یک رویداد هنری داشته باشد.
:
:
:
آخرین اخبار