تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشت نانوایی در گتوند به دلیل تخلف جریمه شدند
رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان گتوند از معرفی هشت واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد
رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان گتوند از معرفی هشت واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای نانوایی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

علی دشتی روز یکشنبه در نشست شورای آرد و نان شهرستان گتوند در سالن جلسات فرمانداری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان صورت گرفت.

وی به تشدید بازرسی از واحد های نانوایی اشاره کرد و افزود:جابجایی مکان واحد نانوایی بدون هماهنگی با شورای آرد و نان تخلف بوده و با واحدهای نانوایی که بدون هماهنگی تغییر مکان دهند برخورد می شود.

معاون فرماندار گتوند نیز در این نشست که بمنظور پیگیری مشکلات مربوط به حوزه آرد و نان و اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء کیفیت نان برگزار شد گفت:مکان واحد نانوایی باید از وضعیت بهداشتی مناسبی برخوردار باشد ضمن اینکه بر کیفیت نان نیز باید بیشتر نظارت شود.

پرویز رضایی خواستار بهبود کیفیت نان در سطح شهرستان گتوند شد و گفت: دستگاههای مسوول موظف به استانداردسازی فرآوری نان ،محیط واحد های نانوایی و ارتقای کیفیت نان می باشند.

وی با تاکید بر ضرورت دقت و نظارت در زمینه پخت نان گفت: ساماندهی توزیع آرد در سطح شهرستان گتوند از عوامل مهمی است که باید با دقت هر چه تمام انجام گیرد تا آرد عادلانه توزیع گردد.

معاون فرماندار گتوند تعداد واحدهای نانوایی این شهرستان را 45 واحد شهری و روستایی عنوان کرد و گفت:این واحدهای نانوایی ه صورت فانتزی ، تافتون، سفیدپز، نیمه حجیم، سنتی و تنوری در سه نوبت روزانه فعالیت دارند.

پارسال 22 هزار تن گندم از نوع دروم و نان از سطح مزارع گتوند برداشت شد.

در این نشست داود فتاحی به عنوان مسوول جدید آرد ونان شهرستان گتوند معرفی و از خدمات اسماعیل قنبری تقدیر شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار