تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۳۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار گتوند خبرداد:
حل مشکلات نیروهای شرکت لاستیک خوزستان
تصمیم گرفته شد که هر کارگر پس از پایان قرارداد و بازنشستگی، طبق قانون کار با او برخورد ‌شود و حق هیچ کارگری ضایع نخواهد شد
فرماندار گتوند در خصوص اعتصاب جمعی از کارگران شرکت لاستیک سازی خوزستان گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیر عامل شرکت برگزار شد، درباره مشکلات کارگران تصمیم گیری و در نهایت این مسایل حل شد و اکنون شرکت با روال عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

سید مجید صالحی اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی و عدم توانایی برخی از کارکنان به دلیل سن بالا، شرکت قصد تمدید قرارداد آن‌ها را نداشت اما با صحبت‌های انجام گرفته قرار شد این تصمیم عملی نشود و کارگران به کار خود در این شرکت ادامه دهند.

وی افزود: قرارداد کارگران این شرکت به صورت ماهانه است که کارگران به این مساله نیز اعتراض داشتند اما با تصمیمات اخیر مقرر شد همچنان این روال در شرکت ادامه داشته باشد اما کسی از شرکت اخراج نشود.

صالحی تصریح کرد: همچنین تصمیم گرفته شد که هر کارگر پس از پایان قرارداد و بازنشستگی، طبق قانون کار با او برخورد ‌شود و حق هیچ کارگری ضایع نخواهد شد.

همچنین یکی از کارگران شرکت لاستیک سازی خوزستان نیز گفت: کارگران این شرکت از سه شنبه هفته گذشته اعتصاب کرده‌اند زیرا شرکت در خصوص تغییر وضعیت آن‌ها مسائلی مطرح کرده و حکم به اخراج 22 نفر از آن‌ها را نیز داده است.

وی ادامه داد: شرکت از نظر فروش و تولید در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد اما قصد تغییر وضعیت کارکنان و تبدیل قراردادهای آن‌ها به قراردادهای پیمانی را دارد.

این کارگر تصریح کرد: با همکاری مسئولین اداره کار و فرمانداری بخشی از مشکلات کلی این شرکت حل شده است اما امیدواریم در کمال آرامش به مشکلات کارگران این شرکت رسیدگی شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار