تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۰۸۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم بهبود وضعیت ترافیک و آسفالت معابر دزفول
اولویت شهرداری در اجرای طرح و مطالبات شهروندان بهبود "وضعیت ترافیک" و "آسفالت معابر" است
شهردار دزفول گفت: اولویت شهرداری در اجرای طرح و مطالبات شهروندان بهبود "وضعیت ترافیک" و "آسفالت معابر" است.

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز اظهار کرد: عملیات آسفالت و روکش‌گذاری خیابان‌ها و معابر شهر در راستای فراهم کردن رفاه شهروندان و سهولت در عبور و مرور که از خردادماه جاری به مناسبت "روز دزفول" آغاز شده با وقفه‌ای کوتاه به‌علت نبود قیر و مواد اولیه، با آسفالت خیابان هجرت از سر گرفته شد.

وی افزود: آسفالت خیابان هجرت که در مرحله نخست از حدفاصل خیابان‌های شریعتی تا طالقانی صورت گرفت و در مرحله بعد از حد فاصل خیابان طالقانی تا خیابان مولوی به طول یک‌هزار و 160 متر و عرض 15 متر توسط سازمان عمران شهرداری دزفول در حال انجام است.

شهردار دزفول اضافه کرد: برای آسفالت این خیابان به مساحت 17 هزار و 400 متر مربع و قطر هفت سانتیمتر، بودجه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال از بودجه جاری شهرداری دزفول هزینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: اولویت‌بندی آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر بر اساس درخواست شهروندان و همچنین نظر کارشناسان امر انجام می‌شود که بر اساس زمان بندی، همه اولویت‌ها به ترتیب و با نظارت دفتر فنی شهرداری، توسط سازمان عمران شهرداری آسفالت خواهند شد.

شهردار دزفول یادآور شد: طی روزهای آینده در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، خیابان‌های حضرت رسول(ص) حدفاصل طالقانی تا کشاورز، خیابان شهید سبحانی حدفاصل آفرینش تا بلوار فتح‌المبین و خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل ملاصدرا تا بلوار روستا زیر آسفالت خواهند رفت.

کرمی‌نژاد با اشاره به درخواست‌های مردمی، اصلی‌ترین مطالبه شهروندان را بهبود وضعیت تردد در معابر شهری بیان کرد و افزود: در سال جاری با نظر و مساعدت شورای اسلامی شهر دزفول به این مسئله توجه ویژه‌ای شده تا موجبات رضایت شهروندان فراهم شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار