تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۴۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آبفای دزفول خبر داد:
بازسازی مخازن آب روستای بنوت دزفول
با وجود کمبود اعتبار، مشکل آبرسانی به روستای بنوت این شهرستان برطرف و مخازن آبرسانی این روستا بازسازی شد
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول گفت: با وجود کمبود اعتبار، مشکل آبرسانی به روستای بنوت این شهرستان برطرف و مخازن آبرسانی این روستا بازسازی شد.

درویش‌علی کریمی امروز اظهار کرد: با تلاش و پیگیری این اداره، منابع آب آشامیدنی برخی از روستاهای توابع دزفول بازسازی شده است.

وی افزود: مخازن آب برخی روستاهای بازسازی شده و مخزن هوایی آب روستای بنوت که به‌علت فرسودگی شدید از تامین آب قابل شرب این مناطق از بین رفته بود جهت بازسازی و نصب در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول اضافه کرد: با توجه به کمبود شدید اعتبار با همکاری اداره کل آبفای استان و با توجه به جمعیت زیر پوشش این مخازن، نسبت به تعمیر و بازسازی آنها در کمترین زمان اقدام عملی صورت گرفت.

وی ادامه داد: آبفای روستایی به علت کاهش اعتبار و درآمد در بحث بازسازی پروژه‌های آبرسانی و بازسازی منابع با مشکل مالی مواجه است.

کریمی با اشاره به کمبود اعتبارها جهت آبرسانی و بازسازی مخازن آب روستاهای بخش مرکزی و چغامیش دزفول گفت: خیرین و مردم دزفول می‌توانند جهت بازسازی و آبرسانی به روستاها و مناطق روستایی، همیار آبفای روستایی شوند.

وی اضافه کرد: در برخی از توابع دزفول، آب به‌وسیله تانکرهای مخصوص حمل آب جابه‌جا می‌شود که در صورت ورود خیرین به حوزه آبرسانی می‌تواند برخی از مشکلات تامین اعتبار در آبفای روستایی را برطرف کنند.

کریمی در پایان بیان کرد: با وجود پتانسیل‌های فراوان و ظرفیت‌های منابع طبیعی دزفول هنوز برخی از روستاهای این شهرستان با کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

 بخش چغامیش دزفول با 35 هزار نفر جمعیت دارای 27 روستاست که روستای بنوت با جمعیتی بالغ بر 300 نفر از این توابع محسوب می‌شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: دزفول ، روستای بنوت
:
:
:
آخرین اخبار