تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق اصناف اهواز خبر داد:
همکاری دوجانبه بین اتاق‌های اصناف اهواز و مشهد
رئیس اتاق اصناف اهواز از همکاری دوجانبه بین اتاق‌های اصناف اهواز و مشهد خبر داد
رئیس اتاق اصناف اهواز از همکاری دوجانبه بین اتاق‌های اصناف اهواز و مشهد خبر داد.

صبح امروز طی بازدید هیئت اقتصادی خراسان رضوی از شهرک‌های صنفی اهواز، این هیئت تصمیم به انتقال تجربیات صنفی اهواز مانند احداث شهرک‌های صنفی برای کاهش معضلات شهری شدند.

رئیس اتاق اصناف اهواز و نایب رئیس اتاق اصناف کشور در این جلسه با اشاره به عملکرد اتاق اهواز اظهار کرد: بالغ بر 100هزار اتحادیه صنفی در اهواز داریم که 57 هزار واحد شناسایی شده‌اند.

سعید ممبینی افزود: از جمله اقدامات مهمی که برای نخستین‌بار در استان و اهواز در حوزه اصناف انجام شد، تاسیس دانشگاه علمی کاربردی اصناف است.

این مسئول عنوان کرد: دانشجویان زیادی در این مرکز جذب شده‌اند که عمدتا متقاضیان کار صنفی هستند، رشته‌های حسابداری، مشاوره املاک، ایمنی بهداشت، مشاوره حقوقی، بازاریابی، مدیریت بیمه، مدیریت تبلیغات تجاری و مدیریت کسب و کار تدریس می‌شود.

رئیس اتاق اصناف اهواز بیان کرد: برای الکترونیکی کردن ارتباط با اتحادیه‌ها و اصناف، سایت الکترونیکی اصناف از سال 70 آغاز به کار کرد و این روند در طول این سال‌ها به‌روزرسانی شده و امروز از سیستم اتوماسیون اداری استفاده می‌کنیم که تمام اصناف در این سیستم به اتاق وصل هستند.

وی با اشاره به تاسیس شهرک‌های صنفی در اهواز  تصریح کرد: چندین شهرک صنفی در اهواز راه اندازی شده که تعدادی فعال و برخی دیگر به دلایل مختلف هنوز وارد عرصه بهره برداری نشده‌اند.

ممبینی ادامه داد: شهرک مصالح فروشان به زودی در قالب شهرک خصوصی زیر نظر شرکت شهرک‌های صنعتی آغاز به کار می‌کند، همچنین شهرک ضایعات نیز تا چند روز آینده تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس اتاق اصناف اهواز در پایان خاطرنشان کرد: 66 درصد واحدهای ما به صورت اتحادیه فعالیت دارند، 52 درصد بازار اهواز در اختیار صنوف توزیعی و 35 درصد خدماتی و 13 درصد تولیدی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار