تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حل مشکل سپرده‌گذاران صندوق پیروان ولایت دزفول
مشکل سپرده گذاران صندوق پیروان ولایت با حضور سرمایه گذار جدید بزودی حل می شود
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت:مشکل سپرده گذاران صندوق پیروان ولایت با حضور سرمایه گذار جدید بزودی حل می شود.

تعدادی از سپرده گذاران صندوق پیروان ولایت دزفول روز یکشنبه با حضور در شرکت تولید کننده محصولات غذایی متعلق به این صندوق قرض الحسنه در جاده دزفول - محمدابن جعفر پرداخت پول و سپرده خود را خواستار شدند.

امیر عیسی زاده روز یکشنبه  افزود: برای تعیین تکلیف این پرونده هفته گذشته نشستی با ریاست دادستان دزفول برگزار و مقرر شد کارهای انتقال مالکیت این شرکت به مالک جدید سریعتر انجام شود تا مشکل مربوط به سپرده گذاران رفع شود.

وی با اشاره به اینکه مالک این شرکت با پیگیری دادستان دزفول طلب برخی سپرده گذاران را پرداخت کرده است گفت: انتقال مالکیت این شرکت در دست انجام و در حال سپری کردن روال اداری است که با طی این روند، کارخانه دوباره فعال و طلب سپرده گذاران نیز پرداخت خواهد شد.

عیسی زاده افزود: بیش از 200 نفر از سپرده گذاران شرکت تکین که اقدام به سرمایه گذاری در صندوق پیروان ولایت زیرمجموعه این شرکت کرده اند هنوز موفق به دریافت اصل پول خود از این شرکت نشده اند.

نماینده سرمایه گذاران صندوق پیروان نبوت دزفول نیز گفت:بیش از سه هزار خانوار به امید دریافت سود و تسهیلات قرض الحسنه در این صندوق که متعلق به شرکت مواد غذایی تکین دزفول می باشد سپرده گذاری کرده اند.

منصور لاله نژاد افزود:در آخرین نشستی که با مدیران این صندوق برگزار شد مقرر گردید املاک متعلق به این شرکت به فروش رود تا طلب سپرده گذاران پرداخت گردد که این امر با گذشت چند ماه محقق نشده و در حد وعده باقی ماند.

سپرده گذاران صندوق پیروان ولایت دزفول از سال گذشته تاکنون بارها با حضور در فرمانداری و شرکت متعلق به این صندوق خواستار دریافت پول و سپرده سرمایه گذاری خود در این صندوق شدند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درمانده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
0
0
آقای دادستان: ما 10ساله که پولمون رو از صندوق امام حسن مجتنی(ع) هنوز نگرفتیم....
:
:
:
آخرین اخبار